استفاده از پودر لباسشویی 10 کیلویی نگین برای روشن کردن آتش

پودر لباسشویی 10 کیلویی نگین را می توان برای لباس های خود استفاده کرد تا در واقع سطوح مختلف خانه شما را بپوشاند با استفاده از پودر لباسشویی به عنوان یک پاک کننده چند منظوره، می توانید پول زیادی در قبض خرید خود صرفه جویی کنید. فو شو!

زهکش مسدود شده یک منظره غیرقابل رشک است و این می تواند اتفاق بیفتد، به خصوص اگر بچه های کوچکی دارید که عاشق کاوش هستند و تقریباً هر چیزی را در زهکشی می اندازند اکثر پاک کننده های فاضلاب آنقدر قوی هستند که نباید بدون استفاده از ماسک و دستکش از آن استفاده کنید.

اگر چیز ایمن‌تری می‌خواهید، در حالی که هنوز کار مؤثری انجام می‌دهید، ¼ فنجان مایع شوینده را در زهکش مسدود شده بریزید بگذارید حدود 5 تا 10 دقیقه بماند و سپس با آب جوش ادامه دهید. مواد شوینده به شل شدن رسوبات کمک می کند در حالی که آب جوش آن را از بین می برد.

مهم نیست که چقدر مرتب تمیز می کنید، کف صابون در سینک، دوش یا اطراف وان حمام بسیار رایج است. به همان اندازه که تمیز کردن آن می تواند دشوار باشد، به خصوص زمانی که سخت می شود، ما راه حلی برای تمیز کردن آن داریم با پودر لباسشویی و آب خمیری درست کنید و با انگشتان خود آن را روی کف صابون بمالید حالا آن را بمالید و اجازه دهید ماژیک عمل کند بعد از 20 دقیقه یا بیشتر، محل را با آب داغ بشویید. شما باید سطح تمیز و درخشانی داشته باشید.

اسباب بازی های کودکان شما همیشه نمی دانید کجا بوده اند. آنها ممکن است در دهان یک حیوان خانگی، در حمام گلی یا یک مجرای فاضلاب کثیف باشند بنابراین، اسباب بازی های کودکان باید به طور منظم و با مواد شوینده ایمن تمیز شوند به سادگی یک سطل را با آب گرم پر کنید و قبل از اینکه اسباب‌بازی‌ها را حدود 30 دقیقه خیس کنید، یک درپوش از مواد شوینده لباس‌شویی اضافه کنید. اسباب بازی ها را با آب تمیز بشویید و خشک کنید. حالا دیگر لازم نیست نگران باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *