انواع پایه خراطی | تولید و فروش انواع پایه های خراطی

خراطی یکی از صنایع دستی سنتی ایران به شمار می رود. این صنعت از قدیم وجود داشته و تا کنون رایج می باشد. خراطی به صورت عموم در جاهایی مرسوم است که چوب بیشتری یافت شود. حجاری های تخت جمشید و نقوشی از تخت و چهار پایه سلطنتی و عود سوز را می توان از جمله آثاری نام برد که خراطی در آن صورت گرفته است.

در این صنعت از انواع چوب کار گرفته می شود. چوب سپیدار یکی از انواع آن است. بیشتر در این کار از چوب های نرم و تا اندازه ای مرطوب استفاده می شود. برای این کار نیاز به وسایل گوناگونی می باشد که پایه خراطی مهمترین آن است. انواع پایه خراطی در بازار موجود است. در گذشته این روش کاملاً به صورت دستی انجام می شد؛ اما در حال حاضر وسایل برقی نیز به این صنعت راه یافتند که باعث انجام کار به گونه سریع تر شدند. هنر خراطی از تراش و شکل بخشیدن به چوب در اثر حرکت دورانی دستگاه آن پدید می آید. به وسیله دستگاه خراطی اشیایی مانند:

  • گهواره
  • پایه آباژور
  • ظروف مختلف
  • قلیان
  • نرده
  • و …

ساخته می شود.

با پیشرفت صنایع و ورود تجهیزات مدرن، این کار نیز با دستگاه های گوناگون و فناوری های نوین انجام پذیر می باشد. کارخانه های متعددی وجود دارند که در زمینه ساخت اشیاء چوبی فعالیت می کنند.

انواع پایه خراطی | تولید و فروش انواع پایه های خراطی

انواع پایه خراطی با کیفیت

انواع پایه خراطی با کیفیتانواع پایه خراطی با کیفیت در بازار موجود است. جدیدترین مدل های پایه خراطی، مدل های میز ناهار خوری چوبی، میز ناهار خوری، صندلی تکی میز ناهار خوری و مدل میز ناهار خوری سلطنتی می باشند که در دسترس مشتریان قرار می گیرند. برای خرید پایه خراطی می توانید به شرکت های صنعتی که در کار تولید کالای چوب هستند یا نمایندگی های آنان در سطح شهر مراجعه کنید. کارگاه های خراطی و نجاری نیز در این زمینه فعالیت می کنند.

قیمت پایه خراطی

قیمت پایه خراطیقیمت پایه خراطی که در انواع مختلف به فروش می رسد در بازار متفاوت است. با سر زدن به فروشگاه های آنلاین می توانید با انواع این پایه آشنا شوید.

پایه های خراطی شده اصولاً گران تر می باشند که این هم بستگی به نوع چوب و کاری که روی آن انجام شده دارد. فروش پایه خراطی شده یا پایه میز خراطی شده متفاوت است. برای اطلاع از خرید پایه خراطی، پایه خراطی میز و یا قیمت دستگاه خراطی چوب، به فروشگاه های آنلاین متعددی سر بزنید که در این عرصه فعالیت می کنند.

خدمات خراطی پایه

خدمات خراطی پایهتولیدی هایی که در کار ارائه خدمات خراطی پایه می باشند، انجام انواع خراطی پایه های سم آهویی، پایه مخروطی، پایه میز سه تیکه، پایه میز ناهار خوری، پایه مبل و غیره را انجام می دهند. خراطی های پایه، در کنار این محصول، کارهای دیگری نیز مانند، تولید ظروف، نی قلیان، قلیان، منبت کاری روی پایه ها و … را کار می کنند. برای این که از چگونگی کار خراطی ها و فعالیتی که دارند با خبر شوید، می توانید به وب سایت ها یا کارگاه های خراطی سر بزنید.

 

توزیع و فروش پایه خراطی

توزیع و فروش پایه خراطی

 

توزیع و فروش پایه خراطی، از سوی تولیدی ها و کارگاه انجام می پذیرد. این تولیدی ها در بخش های گوناگونی فعالیت می کنند که یکی از این فعالیت های خدمات خراطی چوب می باشد. برای خرید و فروش پایه خراطی بهتر است نگاهی گذرا به وب سایت هایی بیندازید که در این عرصه کار می نمایند. این وب سایت ها علاوه بر تولید، در کار توزیع و پخش پایه خراطی و تابلو نقاشی ساده نیز می باشند.

طراحی و تولید پایه خراطی

طراحی و تولید پایه خراطی

کارگاه هایی که در کار طراحی و تولید پایه خراطی و تولید انواع محصولات چوبی می باشند، سفارشات مشتریان شان را نیز می پذیرند. این کارگاه ها و تولیدی ها، در کار تولید و ساخت انواع، مانکن چوبی، نرده، دسته ابزار، قلیان منبت کاری شده، خراطی پایه میز، پایه صندلی، گوی چوبی، تسبیح، چراغ چوبی، ظروف چوبی، آباژور و … می باشند. فروش پایه میز خراطی و کاغذ کاهی کیلویی نیز از سوی همین تولیدی ها صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *