بزرگترین درب ضد سرقت یولکا که در پاریس نگهداری می شود

قفل های درب ضد سرقت یولکا خوش قلب هستند که علاوه بر استفاده از مواد مستحکم به قفل های خوب نیز نیاز دارند.

در غیر این صورت، دری که به مدت نیم ساعت با نیروی خارجی شکسته نمی شود را می توان در عرض یک دقیقه باز کرد و عملکرد “ضد سرقت” از بین خواهد رفت.

به گفته دست اندرکاران صنعت، قفل درب های ضد سرقت باید قفل های ضد سرقتی باشند که در داخل و خارج از منزل باز یا قفل شوند و در خارج از سیلندر قفل یک صفحه فولادی محافظ به ضخامت 2 میلی متر نصب شود در درب های ضد سرقت فقط دو نوع قفل استفاده می شود سطح A و B سطح باز شدن ضد مخرب قفل A بیش از 15 دقیقه و باز شدن ضد فنی بیشتر از 1 دقیقه است.

در حالی که دهانه ضد مخرب قفل سطح B باید بیشتر از 30 دقیقه و باز شدن ضد فنی بیشتر از 1 دقیقه باشد 5 دقیقه از آنجایی که قیمت قفل های سطح B بسیار بالاتر از قفل های سطح A است، اکثر تولید کنندگان در بازار از قفل های سطح A استفاده می کنند.

درب

علاوه بر سطح قفل ها باید به نوع آن نیز توجه کنیم، در حال حاضر درب های ضد سرقتی که در بازار به فروش می رسند و قفل های ضد سرقت منطبق به دو حالت تقسیم می شوند.

یکی قفل ضد سرقت کلید A، B و دیگری قفل هوشمند درب است درب ضد سرقت با کلیدهای A و B راحتی خانه های دکوراسیون خانه جدید را فراهم می کند.

در هنگام دکوراسیون، کارگران از کلید A برای باز کردن درب استفاده می کنند پس از اتمام دکوراسیون، مالک فقط باید کلید B را وارد کند سوراخ قفل، و کلید A حذف خواهد شد.

دستگاه ضد سرقت کلید مغناطیسی قفل درب ضد سرقت اصلی ترین محصولات موجود در بازار است، اما تفاوت هایی در کیفیت وجود دارد.

کلیدهای مغناطیسی با کیفیت خوب معمولاً قابل تکرار نیستند (به جز پیکربندی کارخانه با رمز عبور)، و مالک نیازی به تعویض آنها پس از استفاده کارگران دکوراسیون ندارد.

در ضمن قفل اتوماتیک درب ضد سرقت با عملکرد خوب از لحظه بسته شدن به صورت اتوماتیک ضد سرقت خواهد بود کلید آن مغناطیسی است و به اصطلاح کلید اصلی کار روی آن سخت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *