خرید کپو | نمایندگی فروش کپو

ايا مي دانيد كپو چيست ؟ ما مي خواهيم به شما در اين مقاله كپو را معرفي كنين و اعلام بكنيم خرید کپو را مي توانيد از كجا انجام بدهيد با مر همراه باشيد .

كپو يكي از صنايع دستي زنان خطه جنوي كشور است كه با برگ درخت خرما كه همان نخل است بافته مي شود و بعد از بافت براي اين كه اراسته تر باشد ان را با بافتي عاي رنگي زيبا مي كنند .  

زنان خوزستان از قديم اين بافتي ها را انجام مي دادند و ان ها مي فروختند و براي خود كسب درامد مي كنند كه با توجه به اين كه برگ هاي خرما رازديده ايد و يا اين كع در فيلم ها مشاهده كرده باشيد كپو بافته شده بي رنگ مي شود براي اين كع بتوانند اين كار دست خود را زيبا تر بكنند ان را با بافتي هاي رنگي تزيين مي كنند كه اين كار جهت جلب توجه و زيبا تر شدن مي شود و در نتيجه فروش كپو را راحت تر نيز مي كنند . فروش کپو و صنایع دستی نقره باعث شده است تا منبع درامدي براي زنان روستايي باشد . کپو بافی با کاموا سبب بالاترين كسب و رونق بيشتر اين صنايع دستي زيبا شده است . و همچنين كمك به زنان روستايي مي شود تا بتوانند امرار و معاش خود را راحت تر انجام بدهند . و از ديگر مزاياي خريد كپو رواج صنايع دستي در كشورمان است كه چند وقتي است و مجدد به صنايع دستي كشورمان ديد جديدي را انداخته ايم و البته طراحان نيز در اين عرصه بسيار موثر هستند .

خرید کپو | نمایندگی فروش کپو

خرید کپو به قیمت تولید

خرید کپو به قیمت تولیدبا توجه به اين كه بانوان كشور عزيزمان ايران داراي هنر و سليقه بالايي هستند به همين دليل صنايع دستي و صنایع دستی اصفهان را زيادي را توليد مي كنند كه مي توان گفت از پرطرفدارترین صنایع دستی ایران مي توان به كپو اشاره كرد كه امروزه در بسياري از فروشگاه ها با قيمت بالا مشاهده مي كنند به دليل اين كه كار دست است قيمت بالايي دارد ولي اگر بتوانيد از خود توليد كننده خريدتان وا انجام بدهيد با قيمت مناسب تري مس توانيد دريافت نماييد .

صادرات صنایع دستی کپو

صادرات صنایع دستی کپوكپو به دليل زيبايي بي مثالي كه دارد و طرح و رنگ هاي متنوعي دارد حتي در خارج از كشور هم خريداران زيادي دارد در كل مي توان در خارج از كشور از صنايع دستي ما استقبال بالايي مي كنند به همسن دليل باعث شده است تا صنايع دستي كپو صادر نيز شود .

از شهر هايي كه به بافت كپو مي پردازند مي توانيم به شهر هايي كه داراي خرما هستند اشاره بكنيم از جمله دزفول زنان دزفولي در اين عرصه خوش درخشيدند صنایع دستی دزفول بسيار زياد است ولي خوب كپو هم يكي از اين صنايع پر طرف دار به شمار مي رود كه مخاطبان زيادي را در ايران و خارج از ايران پيدا كرده است . 

فروش عمده کپو

فروش عمده کپواگر بخواهيد از اين صنايع دستي كپو به تعداد بالا خريداري كنيد مس توانيد از خود روستاييان اين هريد را انجام بدهيد و بدون واسطه به دست شما برسد به دليل اين كه بي واسطه قيمت مناسب تري مي شود و مس توانيد به صورت عمده خريدتان را نهايي كنيد و هم چنين روستاييان هم در عوض فروش عمده به شما تخفيف قابل قبولي را مي دهند .

خریداران کپو ارزان قیمت

خریداران کپو ارزان قیمتبراي اين كه به تواتيد قیمت کپو را در بياوريد مي تونيد به سايت هاي فروش مراجعه كنيد و يا اين كه بگرديد و كپو را از روستاييان خريداي نماييد تا اردان تر براي شما بيفتد . كپو جزو صنايع دستي پر كاربود است و مي توانيم بگيم در خانه هاي مختلفي از اين صنايع دستي زيبا استفاده مي كنند و خانه هاي خود را نقش و نگاري زيبا مي دهند . 

اگر خواستيد از اين صنايع دستي خريداري كنيد ولي به دليل مشغله نتوانستيد به مراكز خريد و يا براي به قيمت خوب خريدن به روستاهاي بافنده مراجعه كنيد به سايت هاي فعال و مورد اطمينان موجود سر بزنيد تا بتوانيد خريد اينترنتي خود را انجام بدهيد 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *