درب ضد سرقت نئوکلاسیک که قابلیت گرفتن عکس را دارد

حتی اگر امنیت خانواده شما گران بها باشد، خوب است بدانید که برای نصب درب ضد سرقت نئوکلاسیک باز هم باید هزینه ای را متحمل شوید که بسته به برند و تکنولوژی مورد استفاده متفاوت است.

علاوه بر این، اگر به یک درب با اندازه گیری های سفارشی نیاز داشته باشیم، قیمت می تواند بیشتر افزایش یابد اگر یک درب ضد سرقت متوسط ​​از 1000 تا 2000 یورو متغیر باشد، برای داشتن درب زنگ دار خطر پرداخت تا 4000 یورو برای مدل های فوق مجهز را دارید.

اگر در حال حاضر یک درب زرهی خوب دارید، فقط می توانید یک سیستم ضد سرقت را با قیمت هایی که از 100 یورو برای نسخه های پایه شروع می شود تا 2000 یورو برای سیستم های کامل از جمله نصب ادغام کنید.

لازم به یادآوری است که در هزینه های انجام شده برای ایمنی خانه یک کسر مالیات وجود دارد که می تواند تا 50٪ برسد.

از آنجایی که جنسدرب ضد سرقت دارای سختی بالا و رنگ روشن است، خود سبک درب خوش‌رنگ است و با افزودن نقوش و تزیینات، خلقی باشکوه و مجلل را نمایان می‌کند علاوه بر این درب ضد سرقت آلیاژ آلومینیوم به دلیل مواد به راحتی خورده و محو نمی شود.

معایب: برخی از لولاهای درب از میخ های کششی ساخته شده اند که قابل جدا شدن نیستند و هنگام باز کردن صداهای اصطکاک و صدای فلز شنیده می شود.

درب

امروزه سیستم های بسیار پیشرفته ای وجود دارد و زنگ درب ضد سرقت را می توان با یک کنترل از راه دور یا از طریق تلفن هوشمند خود کار کرد معمولا دزدگیر دزدگیر به سادگی با قفل کردن درب ضد سرقت می شود و به همین ترتیب خلع سلاح می شود.

این دستگاه‌ها طوری کالیبره شده‌اند که در هنگام به صدا درآمدن زنگ در فعال نمی‌شوند، بلکه فقط در صورت تلاش برای نفوذ به داخل خانه فعال می‌شوند.

در صورت باز شدن غیرعادی و آسیب شدید خارجی و یا انحراف جزئی قفل درب از درب، بلافاصله مانند دزدگیر خودرو، زنگ هشدار قوی برای جلب توجه افراد صادر می شود.

مزایا: صدای زنگ قوی می تواند توجه اطرافیان را به خود جلب کند و به طور موثر از اعمال غیرقانونی سارقان جلوگیری کند برای کاربرانی که دارای محیط های مرکزی پیچیده هستند، این عملکرد مفیدتر است.

معایب: سیستم دزدگیر فعلاً به سیستم امنیتی جامعه یا کلانتری متصل نمی شود و نمی تواند به طور خودکار هشدار دهد.

این عملکرد باید برای واحدهایی که نیازهای بالاتری برای رازداری دارند، بهبود یابد علاوه بر این، هر قفلی این عملکرد را ندارد و نیاز به سفارشی سازی توسط کاربر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *