فواید کفش چرم

اگر تا به حال یک جفت کفش چرم طبیعی مردانه برای محل کار نپوشیده اید، پس از دست داده اید. کفش‌های چرمی برای افرادی که مشاغل فعال دارند یا به کفش‌هایی نیاز دارند که به پاهایشان راحتی و محافظت بیشتری بدهد، مورد علاقه محبوب هستند. با این حال، برخی از مردم خرید چرم را دوست ندارند زیرا معمولاً قیمت بیشتری نسبت به سایر مواد مصنوعی دارد. بله، قیمت معمولاً بالاتر است اما به این دلیل است که کفش‌های چرمی فواید زیادی دارند. چرا کفش های چرمی بهترین کفش برای کار هستند.

1. قابلیت تنفس

آیا می دانستید چرم نفس می کشد؟ مانند تنفس واقعی نیست، بلکه به هوا اجازه عبور از مواد را می دهد. این برای کفش های چرمی عالی است زیرا این ماده به هوا اجازه می دهد تا پاهای شما خنک شود و از بوییدن آنها جلوگیری کند.

2. دوام

یکی از بزرگترین مزایای کفش های چرمی دوام آن است. کفش‌های چرم طبیعی می‌توانند از کفش‌های دیگر ساخته‌شده از مواد مصنوعی بیشتر زندگی کنند. چرم با کیفیت بالا در برابر محیط های کاری سخت مقاوم می ماند به این معنی که کفش ها دوام بیشتری خواهند داشت.

 

برخی از افراد ممکن است از خرج کردن بیشتر برای کفش های چرمی به تعویق بیفتند، اما چون دوام بیشتری دارند، سرمایه گذاری هستند. خرید یک جفت کفش چرمی می تواند ارزان تر از خرید دو جفت کفش مصنوعی باشد.

3. مقاومت در برابر آب

 

اگر چرم فرآوری شده یا واکس زده شود، در برابر آب و سایر مایعات مقاوم خواهد بود. هنگام کار در بیرون یا در آشپزخانه، باید کفش هایی بپوشید که در برابر آب مقاوم باشند تا پاهای شما خشک بماند و از آسیب خارجی به کفش جلوگیری شود. کفش‌های چرمی می‌توانند انگشتان پا را از هرگونه ریختن یا گودال خشک نگه دارند.

 

4. حفاظت اضافی

البته کفش چرم تابستانی مانند کلاهک فولادی یا کفش‌های درپوش کامپوزیتی از شما محافظت نمی‌کنند، اما استحکام مواد طبیعی می‌تواند محافظت بیشتری در برابر مایعات داغ و اجسام کوچک در حال سقوط ارائه دهد. اگر در یک محیط کاری فعال کار می کنید، چرم می تواند به محافظت از پاهای شما در برابر حوادث یا صدمات کمک کند.

 

5. تناسب بهتر

اگر کفش های چرمی بپوشید، جنس چرم به شکل پای شما در می آید. هنگامی که کفش های پلاستیکی یا مصنوعی دیگر را امتحان می کنید، می توانید متوجه شوید که اغلب در برابر پاهای شما احساس سختی می کنند و برای مطابقت با شکل پاهای شما تغییر نمی کنند. ممکن است فکر کنید که این چیز خوبی است، اما اینطور نیست. از آنجایی که پاهای همه دقیقاً یکسان نیست، چرم می تواند با شکل پای شما سازگار شود و به پاهای شما راحتی و حمایت بیشتری بدهد.

 

6. راحتی

چرم علاوه بر اینکه یک ماده طبیعی قوی است، بسیار راحت است. کفش چرم زنانه رسمی راحتی و پشتیبانی از پاهای شما را فراهم می کنند. پیدا کردن کفش مناسب برای جلوگیری از آسیب رساندن به کمر بسیار مهم است.

 

7. تمیز کردن آسان

در مقایسه با سایر پارچه هایی که تمیز کردن آنها دشوار است، چرم به راحتی با یک پارچه مرطوب شسته می شود. از آنجایی که مواد قابل تنفس هستند، پس از شستن محصولات چرمی خشک شدن آنها نیز دشوار نیست.

 

برای به دست آوردن بهترین نتیجه از هر محصول چرمی، باید از آنها مراقبت کنید و از آنجایی که چرم به راحتی تمیز می شود، هیچ مشکل اضافی ندارد.

 

8. سبک

 

کفش چرم زنانه اسپرت شیک به نظر می رسد، نمی توانید آن را انکار کنید. کفش های ساخته شده از مواد تولید شده اغلب می توانند پلاستیکی و غیر طبیعی به نظر برسند. چرم به طور طبیعی کفش و لباس را مانند یک کالای لوکس جلوه می دهد زیرا جنس آن براق و براق است.

 

9. سازگار با محیط زیست

لباس‌های ساخته شده از الیاف و پارچه‌های مصنوعی به دلیل انتشار گازهای مضر در طول فرآیند تولید به محیط زیست آسیب می‌رسانند. از آنجایی که چرم یک ماده طبیعی است، از هیچ ماده شیمیایی مضری برای ایجاد آن استفاده نشده است – آن را دوستدار محیط زیست می کند!

 

10. بوی خوبی می دهد

هیچ چیز بهتر از بوی چرم اصل نیست. پس از خرید کیف یا ژاکت ساخته شده از چرم مصنوعی، می توانید متوجه شوید که بوی عجیبی دارد. مواد دست ساز معمولا با مواد شیمیایی مختلفی ساخته می شوند که بوی بدی در آنها ایجاد می کند. اگر پاهای شما پس از یک جابجایی طولانی عادت به بو کردن داشته باشند، بوی کفش های مصنوعی بدتر می شود.

 

خوشبختانه، بینی شما از پاهایتان فاصله زیادی دارد، اما راه رفتن در اطراف با دانستن بوی نامطبوع پاهایتان خوب نیست. از آنجایی که چرم یک محصول طبیعی است، رایحه ای طبیعی و با طراوت دارد. اگر تا به حال بوی چرم اصل را نشنیده اید، دفعه بعد که در مغازه لباس فروشی هستید بوی چرم طبیعی را حس نکرده اید – فقط مطمئن شوید که کسی در این نزدیکی نیست، ممکن است فکر کنند شما عجیب و غریب هستید.

  1. منابع:
    1. THE 10 BENEFITS OF REAL LEATHER SHOES

  • تبلیغات: 
  1. در زندگی مدرن چگونه میلیاردر شویم
  2. بهترین روش برای انتخاب کتاب
  3. اثر بخشی عرق نعنا و پوست مرکبات
  4. بازار ساعت چوبی ایستاده در کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *