قابلمه 22 پارچه mgs که موجب مرگ اعضای خانواده فوتبالیست معروف شد

یک مهماندار نمی تواند بدون قابلمه در خانه کار کند، حتی اگر به آشپزی علاقه نداشته باشید، و اگر دوست دارید آشپزی کنید و دستور العمل های جدیدی یاد بگیرید، به یک مجموعه کامل قابلمه 22 پارچه mgs نیاز دارید.

قابلمه ها از مواد مختلفی ساخته می شوند، شکل ها، حجم ها و اهداف کاربردی متفاوتی دارند، بنابراین باید در انتخاب چنین ظروفی دقت کنید. چگونه این کار را به درستی انجام دهید و چه پارامترهایی را در نظر بگیرید، در مقاله ما خواهید آموخت.

در آشپزخانه، اغلب بهتر است 2-3 تابه در یک زمان، با کیفیت و راحت، مناسب برای شما داشته باشید. ما امروز رتبه بندی 9 بهترین و سالم ترین قابلمه را گردآوری کرده ایم تا بتوانید مدل ها و برندهای مناسب را انتخاب کنید.

قابلمه برند فرانسوی Le Creuset تلفیقی از کیفیت و طراحی درخشان است. پایه چدن با مینا پوشانده شده است تا در برابر زنگ زدگی و اسیدهای غذایی محافظت شود.

رنگی از بیرون، سفید در داخل. با توجه به ظرفیت حرارتی بالای چدن و ​​خواص لعاب سفید، این ظروف برای خورش، دم کردن، پخت ظروف، پخت پلو و سوپ های غنی ایده آل خواهند بود.

درب گنبدی شکل به خوبی در کناره ها قرار می گیرد، مایع را حفظ می کند و گرما را حفظ می کند. دسته های قالب بندی شده کناری هنگام پخت داغ می شوند، بنابراین استفاده از دستکش فر را فراموش نکنید.

قابلمه

تابه با انواع اجاق ها اعم از القایی و همچنین فر سازگار است. ظروف را می توان به زیبایی در ظروف سرو کرد و بعد از غذا می توان آنها را با دست یا در ماشین ظرفشویی شست، اما بدون مواد ساینده.

تابه های برند افسانه ای آلمانی WMF ظروف آشپزخانه قابل اعتماد و کاربردی هستند. آلیاژ انحصاری Fusiontec از فولاد، آهن و مواد معدنی ساخته شده است و رسانایی حرارتی عالی دارد.

دیوارهای ضخیم و پایین به شما امکان می دهد گرما را برای مدت طولانی انباشته و حفظ کنید ، به همین دلیل ظروف آنالوگ مدرن ظروف چدنی هستند.

سطح بیرونی محصول صاف، به خوبی از آلودگی تمیز شده، مقاوم در برابر خراش است. دسته های فلزی توخالی در حین پخت و پز روی اجاق خنک می مانند و لبه پهن قابلمه امکان ریختن ملایم را فراهم می کند.

درب فلزی داخل دارای یک تسکین محدب است – رطوبت روی آن متراکم می شود و دوباره به تابه سرازیر می شود و محصولات را بسیار آبدار و لطیف می کند. محصولات با تمام اجاق ها از جمله القایی سازگار هستند.

پخت و پز در فر را می توان تا 250 درجه سانتی گراد گرم کرد. استفاده از ماشین ظرفشویی مجاز است اما بهتر است موجودی را با دست بشویید.

برند آلمانی Zwilling محصولاتی را از فولاد 18/10 با کیفیت بالا، قوی، بادوام و ایمن برای سلامتی تولید می کند. کف ظروف کپسولی است – بین لایه های فولادی یک دیسک آلومینیومی ضخیم وجود دارد. این طراحی باعث گرمایش سریع و یکنواخت می شود.

سطح بیرونی موجودی مات است، شیک به نظر می رسد و به راحتی تمیز می شود. قابلمه دارای بسیاری از ویژگی های مفید است: درب آن مجهز به یک غربال برای تخلیه مایع و یک سیستم برای کاهش خروج بخار است.

درج های سیلیکونی دستگیره ها و لبه درب را از گرما محافظت می کند. نگهدارنده مخصوص به شما امکان می دهد درب را به صورت عمودی ثابت کنید تا میز و سطح کار تمیز بماند.

ترازوی اندازه گیری در داخل کیس به اندازه گیری دقیق میزان وعده ها کمک می کند. محصولات سازگار با فر و انواع اجاق گاز اعم از القایی و شیشه سرامیک می باشد. تجهیزات را می توان در ماشین ظرفشویی شست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *