مردی که از چمن مصنوعی متر مربع به جای کفپوش در خودروی خود استفاده می کرد

اگر دوست ندارید وقت خود را در باغ خود بگذرانید و راحتی و سادگی را بیش از هر چیز ترجیح می دهید، چمن مصنوعی متر مربع برای شما مناسب است.

چمن مصنوعی شبیه چمن واقعی است با خرید چمن مرغوب، با الیاف بالا، نتیجه چشمگیر است شما باید واقعاً نزدیک شوید تا بتوانید تفاوت را تشخیص دهید.

همانطور که گفته شد، وقتی چمن شما در زمستان سبز می ماند، همسایه ها تعجب می کنند اما مزیت این نوع چمن نیز این است: از هوس‌بازی فصل‌ها رنج نمی‌برد.

در تمام طول سال سبز باقی می ماند و ظاهر طبیعی خود را حفظ می کند.

در واقع، اگر به اندازه کافی از آن نگهداری می کنید، بدانید که می تواند چندین دهه با مواجهه با آب و هوا و زیر پا گذاشتن کودکان یا مهمانان بدون لرزیدن دوام بیاورد.

در واقع تنها عیب چمن مصنوعی در مقایسه با چمن سنتی قیمت بالاتر آن است.

عملی و آسان برای نگهداری، غیر طبیعی، نتیجه زیبایی شناختی زیبا، گرم شدن بیش از حد در آفتاب… گاهی اوقات دشوار است که مزایا و معایب چمن مصنوعی را برای انتخاب انتخاب کنید.

با این حال، با تهیه لیستی از مزایا و معایب، در نهایت می توانید بازسازی را که برای این بهار/تابستان به آن متوسل خواهید شد، انتخاب کنید! ما نکات کوچک خود را به شما می دهیم تا بهترین انتخاب خود را انجام دهید!

بدیهی است که برای چیدن چمن مصنوعی خود باید حداقل انگشت شست سبز داشته باشید.

سطح باید به خوبی آماده شود: به یاد داشته باشید که علف های هرز را بردارید، تمام سنگ ها و ریشه ها را بردارید و برجستگی ها را صاف کنید تا زمین شما تا حد امکان صاف و تمیز باشد.

به عنوان مثال، اگر چمن مصنوعی تراس خود را روی بتن یا سنگ قرار می دهید، می توانید نوار دو طرفه را انتخاب کنید.

این محصول بسیار سنگین باقی می ماند، در همراهی شما با بازوهای قوی دریغ نکنید! حتی اگر برای همه آسان نباشد، با کمی تلاش، ژست حتی برای افراد قابل دسترسی باقی می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *