آموزش صنایع دستی

ما از همان زمان اسناد برنامه درسی ملی صنایع دستی و فناوری را انتخاب کرده ایم عنوان و همچنین کتب درسی این موضوع برای تحلیل محتوای صنایع دستی تغییر یافت فن آوری ها اهمیت تحلیل محتوای کتب درسی در این است که کتاب درسی یکی از عوامل است.

که بر کار معلم در کلاس تأثیر می گذارد کتاب های کمک آموزشی مهم هستند و منابعی که دانش آموزان تمام سال های تحصیلی از آنها دانش کسب می کنند  و منعکس کننده برنامه های درسی کتاب‌های درسی مدرسه ابزار آموزشی مهمی هستند که محتوای آموزشی را منتقل می‌کنند و کمک می‌کنند.
در جستجوی آموزش/یادگیری با کیفیت بالا، توسعه یک سیستم ارزشی در بین دانش آموزان و ایجاد یک فرهنگ
جامعه افراد تحصیل کرده نشان داد که دانش آموزان 80 تا 95 درصد از زمان کلاس را صرف استفاده از کتاب های درسی می کنند و معلمان بر اساس اکثر تصمیمات آموزشی آنها در مورد کتاب درسی. اگرچه امروزه دانش آموزان منابع زیادی از
اطلاعات، کتاب های درسی برای مدت طولانی تنها منبع یا یکی از منابع اصلی بودند.

با این حال، در مدرسه عملی موضوعاتی مانند قیمت صنایع دستی چوبی ، کتاب درسی اغلب قطب‌نمای محتوا برای معلمان است. در
از یک سو می‌توان محتوای صنایع دستی/تکنولوژی را به عنوان بازتابی از محتوای مرتبط بررسی کرد آموزش و پرورش، که ما را قادر می سازد تا دانش بدیهی دوران را درک کنیم چیزهایی که باید دانست توسط همه یا حداقل توسط اکثریت مردم عصر
ممکن است محتوای کتاب‌های درسی صنایع دستی را به‌عنوان بازتاب نگرش عصری نسبت به کارکردها بررسی کند
به یک جنسیت نسبت داده می شود.
سوگیری جنسیتی در متون معمولاً شامل یک الگوی مشترک است: مطالعات از کل طیف کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته دریافته اند که زنان تمایل زیادی به حضور کمتر دارند، که هر دو مرد هستند و زنان به شیوه‌های کلیشه‌ای جنسیتی به تصویر کشیده می‌شوند، و دیدگاه دختران و پسران از اینکه چه کسی هستند و آنچه آنها می توانند تبدیل شوند محدود می شوند.
قیمت صنایع دستی و گردشگری تدریس شده در لیتوانی بود از همان ابتدای ورود به برنامه درسی ملی کشور، بر اساس جنسیت متمایز شده است. به عنوان بخشی از یک سنت دیرینه، به دختران کار خانگی و پسران نجاری و فلزکاری و همچنین
بهره برداری از وسایل برقی در اکثریت قریب به اتفاق مطالعات سوگیری جنسیتی رایج است که هر دو جنس بودند
به شیوه‌های کلیشه‌ای جنسیتی در خانواده و همچنین در تقسیم کار شغلی و در اقدامات، نگرش ها و صفات به تصویر کشیده شده این مقاله محتوای درسی صنایع دستی را تحلیل می کند.
آموزش برای پسران و دختران و تغییر ماهیت آن در طول زمان. با این حال، هیچ ارتباطی با کلیشه های رایج ایجاد نمی کند.
این مقاله تغییرات اساسی در محتوای کتاب های درسی صنایع دستی/فناوری و ملی را نشان می دهد

داده ها در پرتو یک چارچوب نظری مبتنی بر ادبیات علمی برای پرداختن به آن تفسیر شدند
سوالات تحقیق مرتبط محتوای کتاب های درسی صنایع دستی و فناوری در ژئوپلیتیک های مختلف چگونه بود
دوره ها در لیتوانی؟ برنامه درسی ملی چه اهدافی را برای موضوع مدرسه صنایع دستی مطرح کرد؟ چطور شد
محتوای کتاب های درسی منعکس کننده اهداف برنامه درسی ملی است؟ محتوای صنایع دستی چگونه است
تغییر کرده و امروز چه اهدافی دارد؟
بر اساس راهبرد تحقیق کیفی، از روش تحقیق اسنادی  استفاده شده است داده ها مطابق با اصول صحت، قابلیت اطمینان و نمایندگی جمع آوری شدند. همه اسناد برنامه درسی ملی آموزش عمومی برای خواندن ابتدایی مستند انتخاب شدند
منابع در این مرحله از مطالعه، ارزیابی اولیه از مطالب انجام و تصمیم گیری شد.

آیا می توان منبع را برای تحلیل بیشتر انتخاب کرد کتابهای درسی با تحلیل انتخاب شدند پایگاه ملی کتابشناسی لیتوانی. کلیه مدارک موجود ملی صنایع دستی و فناوری برنامه درسی و تمام کتاب های درسی موضوع در لیتوانی که از سال 1918 صادر شده است برای مطالعه استفاده شد.
  • منابع:
    1. From Handicraft to Technologies: Historical Development of Handicraft Education in General Schools in Lithuania
  • تبلیغات: 
    1. از سبد پلاستیکی خانه خود طلا استخراج کنید

    2. استفاده از زعفران در ساخت لوستر های مدرن

    3. نوعی رو تختی که باد معده را می گیرد

    4. خرید وارمر قلبی ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *