تخمه آفتابگردان

شرکت آراد برندینگ دانه‌ها ابتدا در امتداد لبه‌ها شروع به رشد می‌کنند و دانه‌هایی که در مرکز آفتابگردان قرار دارند در آخر به بلوغ می‌رسند. در واقع، اغلب اوقات افرادی که در مرکز هستند ممکن است هرگز به بلوغ نرسند. این کاملاً اشکالی ندارد. شما فقط می توانید از تمام دانه هایی که این کار را می کنند استفاده کنید. و شما به راحتی تفاوت را متوجه خواهید شد. اگر این دانه بالغ نباشد، به راحتی بیرون نخواهد آمد.

شما همچنین باید از نزدیک گل های آفتابگردان خود را تماشا کنید زیرا ممکن است پرندگان و سنجاب ها بخواهند از تنقلات خوشمزه قبل از اینکه فرصتی برای خوردن آن داشته باشید لذت ببرند. اگر متوجه شدید که موجودات واقعاً مصمم به دریافت تخمه آفتابگردان شما هستند، می‌توانید سر گل‌ها را با پارچه پنیر یا پارچه‌ای بپوشانید تا از دانه‌ها در برابر پرندگان محافظت کنید در حالی که به طور طبیعی روی ساقه خشک می‌شوند.

طرز بو دادن تخمه در ماهیتابه و اگر تغییر شکل گل‌های آفتابگردان خود را تماشا کرده‌اید، احتمالاً می‌دانید که چه زمانی آماده هستند، اما اگر مطمئن نیستید، همیشه می‌توانید یک آزمایش طعم به آن‌ها بدهید. به آرامی چند دانه از سر گل ها جدا کنید و آنها را امتحان کنید تا ببینید آیا آماده برداشت هستند یا خیر.

اگر قبلاً تخمه آفتابگردان نخورده اید، ممکن است ندانید که بخشی که ما می خوریم هسته ریز داخل پوسته بیرونی است. برای آشکار کردن هسته، فقط یک دانه را در دهان خود بریزید و پوسته را به آرامی با دندان های جلو باز کنید.

جیوه قرمز در چه وسایلی است،در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام برداشت گل آفتابگردان به خاطر داشته باشید:

صبر کنید تا گلها خوب و خشک شوند. هرگز آنها را در یک روز بارانی برداشت نکنید وگرنه به جای خشک شدن کپک می زنند.
سر گل را از ساقه جدا کنید و در صورت امکان حدود یک پا از ساقه را روی سر گل بگذارید تا چیزی برای نگه داشتن و راه آسان آویزان کردن آنها برای خشک کردن داشته باشید.

از چند قیچی باغبانی با کیفیت خوب استفاده کنید. ساقه ها می توانند بسیار ضخیم و شاید کمی خاردار باشند، بنابراین قیچی خوب تقریباً ضروری است.
لباس بلوچی،سر گل ها را به آرامی در یک ظرف بزرگ یا چرخ دستی قرار دهید که بتواند هر یک از دانه هایی که از سر می ریزد را بگیرد. من یک واگن دارم که برای محصولات باغم از آن استفاده می‌کنم، و این باعث می‌شود چرخاندن آنها به سمت خانه بسیار آسان باشد. (شما تعجب خواهید کرد که این مکنده ها چقدر می توانند سنگین باشند!)

  • منابع:
    1. How to Harvest and Roast Sunflower Seeds
  • تبلیغات: 
  1. برای سلامتی بدن خود حتما فلفل سیاه مصرف کنید
  2. تاثیر ماسک به بهبود اقتصاد
  3. نرخ های پر کردن کامیون بهینه شده است
  4. ترفند های تضمینی برای رسیدن به موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *