دختری که از دفتر 100 برگ سیمی دو خط برای نوشتن تمام خاطرات خود استفاده کرد

از هر دفترچه ای که انتخاب می کنید استفاده کنید و لیست ها را بنویسید به عنوان مثال، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی برای تماشا، کتاب‌هایی برای خواندن، فهرست سطلی، فهرست پخش، دستور العمل‌هایی که باید امتحان کنید، کلمات جدیدی که یاد گرفته‌اید و غیره وقتی تماشای آن فیلم را به پایان می‌رسانید، یا زمانی که به پریدن از صخره می‌روید (که در حال حاضر بوده است لیست سطل خود را برای ماه ها)، می توانید آن را خط بزنید یا آن را بررسی کنید.

در زیر چند روش برای استفاده از یک دفتر 100 برگ سیمی دو خط خالی آورده شده است

خودمراقبتی
کتاب شکرگزاری
مجله رویا
تصدیقات
365 روز شادی (یک چیزی که آن روز شما را خوشحال کرده است بنویسید و در پایان سال یا هر زمان که دلتان می‌خواهد مرا بخوانید)
نقل قول های الهام بخش
داستان های مثبت افراد الهام بخش
فهرست چیزهایی که شما را خوشحال می کند
تخلیه مغز
مجله ستایش -چیزهای خوبی که مردم در مورد شما گفته اند (چه شخصاً به شما / از طریق ایمیل / از طریق تلفن / هر نظر خوبی که در مورد تجارت خود دریافت کرده اید و غیره)

تمام رویاهای بزرگ خود را در این مجله ثبت کنید. برای ساختن ژورنال تابلوی چشم انداز خود، صفحه جدیدی باز کنید، چند مجلات، روزنامه های قدیمی را بردارید، یا عکس های خود را چاپ کنید و چسب بزنید! شما می توانید یک تابلوی چشم انداز از اهداف خود برای ماه، سال آینده یا حتی برای کل زندگی خود بسازید!


دفترچه ها ها شبیه به مجلات هستند، اما در سطح بعدی قرار دارند. از یک دفترچه به اندازه کافی پهن استفاده کنید تا دفتر خود را با لایه های مختلف کاغذ ضایعاتی، برچسب ها، عکس ها، یادداشت های کوچک، تمبرها، پاکت ها و غیره پر کنید کاغذهای کوچکی را از روزنامه ها، مجلات، کاغذهای قدیمی کاردستی، کاغذ بسته بندی قدیمی یا هر تکه کاغذ دیگری که فکر می کنید می توانید در دفترچه یادداشت خود استفاده کنید، جمع آوری کنید Mei Ying Chow ویدیوهای زیادی در کانال یوتیوب خود دارد که در آن مراحل ثبت اسکرپ بوک خود را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *