پیدا شدن نخود ارگانیک در مریخ توسط فضانوردان

نخود ارگانیک یک سبزی محبوب است. آنها همچنین کاملاً مغذی هستند و حاوی مقدار مناسبی فیبر و آنتی اکسیدان هستند علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که آنها ممکن است به محافظت در برابر برخی از بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی و سرطان کمک کنند.

از سوی دیگر، برخی افراد ادعا می کنند که نخود مضر است و به دلیل مواد ضد مغذی موجود در آن، که می تواند باعث نفخ شود، باید از مصرف آن اجتناب کرد این مقاله نگاهی دقیق به نخود می اندازد تا مشخص کند که آیا آنها سالم هستند یا باید آنها را در رژیم غذایی خود محدود کنید.

نخود یا “نخود باغی” دانه های کوچک و کروی شکلی هستند که از غلاف های تولید شده توسط گیاه Pisum sativum به دست می آیند صدها سال است که بخشی از رژیم غذایی انسان بوده و در سراسر جهان مصرف می شود.

به طور دقیق، نخود سبزیجات نیست. آنها بخشی از خانواده حبوبات هستند که از گیاهانی تشکیل شده است که غلاف هایی با دانه های داخل آن تولید می کنند. عدس، نخود، لوبیا و بادام زمینی نیز حبوبات هستند با این حال، نخود معمولا پخته و به عنوان سبزی فروخته می شود و در این مقاله به آن اشاره می شود. می توانید آنها را در انواع منجمد، تازه یا کنسرو شده پیدا کنید.

از آنجایی که نخود سرشار از کربوهیدرات های پیچیده به نام نشاسته است، همراه با سیب زمینی، ذرت و کدو سبزی نشاسته ای محسوب می شود انواع مختلفی از نخود فرنگی موجود است، از جمله نخود زرد، نخود سیاه چشم و نخود بنفش با این حال، نخود سبز بیشترین مصرف را دارد.

نخود فرنگی و نخود برفی دیگر گونه های محبوبی هستند که به دلیل ظاهر مشابه اغلب با نخود سبز اشتباه گرفته می شوند با این حال، طعم و محتوای مواد مغذی آنها کمی متفاوت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *