قیمت نخود آبگوشتی تازه در سال جدید کاهش می یابد

نخود آبگوشتی تازه به راحتی در رژیم غذایی شما گنجانده می شود: آنها مقرون به صرفه هستند، در بسیاری از فروشگاه ها موجود هستند، به راحتی آماده می شوند و می توان آنها را در انواع غذاها استفاده کرد.

به سالاد، سوپ، خورش اضافه می شود یا به عنوان یک غذای جداگانه مصرف می شود این ماده اصلی در هوموس است که اغلب در ساندویچ استفاده می شود و اگر نخود را کباب کنید، یک میان وعده خوشمزه و ترد دریافت می کنید.

همچنین می توانید آن را به همبرگرهای گیاهی یا تاکو اضافه کنید این غذاها به دلیل محتوای پروتئین بالایی که دارند، جایگزین خوبی برای گوشت هستند.

یک راز مهم در تهیه نخود وجود دارد آنها باید قبل از استفاده به درستی خیس شوند اگر این کار انجام نشود، مواد موجود در آن می تواند نفخ را تحریک کند (مانند سایر حبوبات).

نخود

برای جلوگیری از مشکل، نخود را یک شب در یک قابلمه عمیق با حدود 3 برابر آب لوبیا بگذارید اولاً شما را از نفخ نجات می دهد و ثانیاً نخود پف می کند و رطوبت را به خود جذب می کند و 2 تا 3 برابر افزایش می یابد و نرم می شود یعنی خیلی سریع پخته میشه.

اگر می خواهید نخود خشک را بدون خیساندن بجوشانید، به خاطر داشته باشید که در این صورت زمان پخت به طور متوسط ​​به 2 ساعت افزایش می یابد.

در مورد فواید و مضرات نخود صحبت می کنیم، در مورد نحوه صحیح خوردن و مقدار آن، رازهای تهیه آن و همچنین اینکه آیا می توان با خوردن این نخود لاغر شد و با آن چه پختی کرد.

حتی قبل از دوران ما از نخود یا نوهات برای غذا استفاده می شد مردم همیشه از خواص غذایی و مفید آن قدردانی کرده‌اند و نوخات دارای خواص بسیار زیادی است.

اگر نخود را با سایر محصولات مقایسه کنیم، آنگاه حاوی بیشترین متیونین است اسید آمینه ای که به تجزیه کلسترول بد کمک می کند، از کبد چرب جلوگیری می کند و به افسردگی کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *