افزایش ناگهانی قیمت سس تند گلوریا در بازار تبریز

هر چیزی با مواد نگهدارنده و افزودنی زیاد برای شما خوب نیست اگرچه شواهد کافی در مورد عوارض جانبی مثبت سس تند گلوریا وجود دارد، اما آنها چندان قطعی نیستند کپسایسین ماده اصلی مسئول تمام فواید سلامتی سس تند است همچنین، برخی از افزودنی های خاص مانند سیریراچا، زردچوبه، زیره، روغن زیتون، گشنیز، پیاز و غیره فواید سلامتی دارند واکنش هر یک از ما به یک چاشنی تند متفاوت اس برای همین به بدن و کام خود گوش دهید.

طبق USDA، 100 گرم سس تند خریداری شده در فروشگاه، مقدار مواد مغذی زیر را ارائه می دهد:

کالری: 0 کیلو کالری
پروتئین: 0 گرم
کربوهیدرات: 0 گرم
سدیم: 3400 میلی گرم
چربی: 0 گرم
کلسترول: 0 گرم
یادداشت HealthifyMe
از اطلاعات تغذیه ای مشخص است که سس تند هیچ گونه فواید تغذیه ای به غذا اضافه نمی کند اگر در مقادیر محدود باشد، کالری شماری را نیز افزایش نمی دهد بنابراین، توجه به این نکته ضروری است که سس تند را نمی توان به عنوان یک چاشنی سالم در نظر گرفت اما سلامتی را مختل نمی کند.

سس تند طعم تند و لذیذی به غذا می دهد بدون اینکه به تعداد کالری اضافه کند از داده های تغذیه ای، حتی داشتن 100 گرم سس تند بیش از 6 کالری دریافت نمی کند با این حال، این به این دلیل است که مواد تشکیل دهنده آن بسیار کم کالری هستند.

می توانید آن را با سالاد کم کالری، ساندویچ، تخم مرغ و … سرو کنید تا یک غذای خوشمزه و بسیار سالم درست کنید افراد کم کربوهیدرات، کتو، وگان، گیاهخواران و سایر افرادی که از رژیم غذایی خاص پیروی می کنند، نباید نگران سس تند باشند اکثر سس های تند نیز می توانند مقدار کمی ویتامین C داشته باشند.

با توجه به اطلاعات تغذیه ای، ممکن است فکر کنید که سس تند هیچ فوایدی برای سلامتی ندارد با این حال، این کاملا مضر نیست. مواد مورد استفاده در تهیه سس ممکن است فوایدی برای سلامتی داشته باشد در زیر چند راه وجود دارد که سس تند ممکن است بر سلامت شما تأثیر بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *