انواع پایه خراطی | تولید کننده انواع محصولات خراطی

خراطی از جمله صنایعی با پیشینه در کشورمان است. افرادی که در این شغل مشغول هستند، انواع پایه خراطی را به وسیله دست و یا ماشین آلات ساخته و روانه بازار می کنند. تولید کننده انواع محصولات خراطی و کاغذ کاهی کیلویی، بهترین نمونه ها را به فروش می رساند.

در بازار انواع کالای چوبی وجود دارد که هر کدام شان دارای پایه هایی می باشند و بیشتر آنان به صورت اشکال مختلفی در آمده اند. این نقوش و اشکال را خراط ها روی چوب انجام می دهند. آنان به وسیله ابزار متنوع، روی چوب کنده کاری می کنند که این باعث ایجاد یک محصول منحصر بفرد می شود.

انواع پایه های خراطی شده می تواند پایه میز عسلی، میز ناهار خوری، صندلی، تخت خواب، آباژور و غیره باشد.

انواع پایه خراطی | تولید کننده انواع محصولات خراطی

تولید پایه خراطی با کیفیت بسیار بالا

تولید پایه خراطی با کیفیت بسیار بالابرای کار خراط ها تنها مسئله مهم، نوع چوب می باشد. ساخت پایه خراطی از چوب درختانی مانند: سپیدار، گردو، افرا و … انجام می شود. کسانی که در کار کندن کاری و منبت کاری چوب می باشند، از با کیفیت ترین چوب ها استفاده می کنند.

کیفیت چوب، روی محصول تولید شده تأثیر مستقیمی دارد. هر چه یک چوب محکمتر باشد، عمر زیادی می تواند داشته باشد.

محصولات تولید کنندگان پایه خراطی و تابلو نقاشی ساده در بازار را می توان به راحتی پیدا کرد. خدمات خراطی چوب را بیشتر این تولیدی ها انجام می دهند و طبق سفارش مشتری عمل می نمایند. خراطی ها انواع مختلفی از پایه ها را تولید می کنند که هر کدام دارای کیفیت و نقوش خود می باشند.

مرغوبیت پایه خراطی به چوبی بستگی دارد که در یک کار، استفاده می شود.

سفارش انواع خراطی بر روی چوب

سفارش انواع خراطی بر روی چوباگر قصد دارید خودتان به شخصه طرح جدیدی را بر روی چوب حک کنید، نیاز است که به یکی از کارگاه های تولیدی مراجعه نمایید و سفارش خود را ارائه دهید.

کارگاه های مختلفی در سراسر کشورمان وجود دارند که در زمینه خراطی بر روی چوب فعالیت می کنند. بیشتر این کارگاه امروزه از دستگاه های پیشرفته کار می گیرند که هم کارشان را آسان کرده و هم این که دقت شان بالا رفته است.

اما برای سفارش انواع خراطی روی چوب می شود به وبسایت های اینترنتی هم مراجعه نمود. در این خصوص سایت های متعددی هستند که سفارش مشتریان خود را می پذیرند و پس از چندی، محصول سفارش داده شده را در اختیار مشتری قرار می دهند.

در این زمینه بایستی پافشاری کرد که به وبسایت های معتبر مراجعه کنید که کارهاشان خوب باشد.

قیمت فروش انواع پایه خراطی

قیمت فروش انواع پایه خراطی

قیمت فروش انواع پایه خراطی بستگی به کار، نوع چوب و طرح دارد.

برای این که از قیمت خراطی چوب با خبر شوید، بهترین گزینه این است که به کارگاه های تولید کالای چوب مراجعه کنید. در این کارگاه ها نرخ روز را برایتان اعلام می نمایند. همان گونه که مستحضر هستید، قیمت ها این روزها چندان ثابت نیست و برای همین است که روزانه نرخ محصولات چوبی تغییر می یابد.

از جانب دیگر با سر زدن به فروشگاه های کالای چوب می توانید از قیمت پایه میز، گهواره، کناره پله ها و غیره محصولات خراطی شده مطلع شوید.

تولید کننده انواع محصولات خراطی در ایران

تولید کننده انواع محصولات خراطی در ایران

تولید کننده انواع محصولات خراطی در ایران، از چوب های گوناگونی برای ساخت محصولات خود استفاده می کند.

در این کار حرف اول را نوع چوب می زند. هر چه کیفیت چوب بالا باشد، به همان میزان تولید کننده آسان تر می تواند کار خود را روی آن انجام دهد و با خیالی آسوده به کندن کاری بپردازد. از سوی دیگر این مسئله روی نرخ محصول هم تأثیر گذار می باشد.

در شهرهای گوناگون ایران، کارخانه ها و کارگاه هایی وجود دارد که در این حوزه فعالیت می کنند و بهترین محصولات خراطی را می سازند و به بازار عرضه می نمایند. استادکاران زیادی در کشورمان هستند که در کار خراطی می باشند و اثرهای بزرگی را خلق کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *