گوشواره جدید

گوشواره طلا،مناسب می‌تواند نقطه پایانی باشد که یک مجموعه معمولی را به حسادت هر زن در اتاق تبدیل می‌کند. اما گوشواره اشتباه می تواند تجربه دردناکی هم برای گوش و هم برای حس مد شما باشد.
خبر خوب این است که دانستن تفاوت بین گوشواره مناسب و گوشواره نادرست آسان تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. در اینجا چند دستورالعمل عقل سلیم وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند:
یک طرح گوشواره زنانه سبک، عالی را انتخاب کنیدمانند سایر انواع جواهرات، گوشواره ها در اشکال و سبک های بسیار متنوعی وجود دارند. اگرچه سبک گوشواره های شما اغلب با مناسبت تعیین می شود، اما نباید از شاخه ها و امتحان طرح های جدید بترسید. با مجموعه ای از سبک ها آزمایش کنید تا زمانی که سبک های مناسب خود را پیدا کنید.
گوشواره دخترانه فانتزی،های شما می توانند به شما کمک کنند جلوه دلخواه خود را ایجاد کنید: حرفه ای، باکلاس، رمانتیک، سکسی، سرگرم کننده، احمقانه، لذت بخش و/یا زیبا. طرح خود را با هدف خود انتخاب کنید.
فلزات مورد توجهگوشواره ها می توانند از انواع فلزات گرانبها و غیر گرانبها از جمله طلا، نقره و آلیاژهای مبتنی بر نیکل تشکیل شوند. هنگام انتخاب گوشواره، توجه به این نکته مهم است که فلزات خاصی در برخی افراد باعث ایجاد واکنش های آلرژیک می شوند.

گوشواره طلا اصفهان، این امر به ویژه در مورد فلزات مبتنی بر نیکل، که مقادیر کمی از آنها در فولاد ضد زنگ یافت می شود، صادق است. اگر حساسیت به فلز برای شما مشکل ساز است، احتمالاً می خواهید به دنبال گوشواره های ضد حساسیت باشید که از تیتانیوم یا نیوبیم ساخته شده اند.
نقره استرلینگ تنها 92.5٪ نقره است و بقیه یک آلیاژ است. طلای 14 عیار 58.5 درصد طلا است و بقیه آلیاژی مانند مس، نقره، روی یا نیکل بسته به رنگ مورد نظر است.

 

  • منابع:
  1. 9 Useful Earring Buying Tips
  • تبلیغات:
  1. ظروف میناکاری که غذا را بسیار خوشمزه تر می کند
  2. 5 کسب و کاری که شما را ثروتمند میکند بشناسید
  3. با نگهداری از فرزند خود در منزل ثروتمند شوید
  4. پرده برداری از تجارت عجیب میلیاردی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *