بازیگر معروفی که هودی میلیاردی خریده است

این ایده های مد هودی بی تی اس را در نظر بگیرید تا نان برشته بمانید و در زمستان عالی به نظر برسید.

سه لایه بپوشید. لایه پایه شما ممکن است شامل لباس زیر ابریشمی، یقه یقه اسکی پشمی مرینو و شلوار استرچ باشد – مواد اولیه نازک و ضد رطوبت که بدون ایجاد عرق کردن شما را گرم نگه می دارند. لایه میانی شما می تواند چیزی شبیه یک پشم گوسفند ضخیم برای عایق باشد. و لایه بیرونی – یک کت زمستانی یا پارک – به عنوان یک مانع در برابر باد و باران عمل می کند.
آن را محکم نگه دارید.

واکس سفید،لباس های تنگ به جلوگیری از سرمای باد کمک می کند. شلوار جین گشاد را با شلوار جین تنگ عوض کنید، که به تعادل بصری ژاکت های بافتنی بزرگ و چکمه های درشت نیز کمک می کند. جوراب شلواری یا ساق پشمی زیر دامن و لباس بپوشید تا پاهایتان گرم بماند.
کت های بلند بپوشید. پفک های برش خورده ممکن است مد روز باشند، اما اگر هدف شما گرم ماندن است، باید تمام تنه خود را پوشانده باشید. مطمئن شوید که حداقل یک ژاکت و کت بلند برای سردترین روزها دارید.
بپذیرید که می توانید پلیورها را با دامن ست کنید. یک پیراهن کش باف کابلی کلفت با دامن مدادی تا زانو را امتحان کنید. دامن‌های ماکسی و میدی گشادتر با ژاکت‌ها نیز کار می‌کنند: لباس‌های فرانسوی را امتحان کنید و برای متعادل کردن ظاهر از یک کمربند استفاده کنید.
هزینه راه اندازی خط تولید نوار تیپ،نوع مناسبی از پایین را انتخاب کنید. داون یک ماده عالی برای گرم نگه داشتن است زیرا سبک وزن است و همچنین عایق است. با این حال، هنگامی که خیس می شود، به سرعت پف خود را از دست می دهد. سینتتیک سنگین‌تر است، اما در برابر باران مقاوم است. برای آب و هوای بارانی، شما یا پوسته مصنوعی یا یک پوسته بارانی جداگانه برای محافظت از کت خود می خواهید.
نوعی شیشه کوچک که چیزهای ریز،روی پشم سرمایه گذاری کنید. پشم ضد رطوبت شما را در تمام طول روز گرم و خشک نگه می دارد. اگر متوجه شدید که پشم خارش دارد، مرینو و ترمه را در نظر بگیرید. مرینو یک پشم سبک وزن است که به عنوان یک لایه پایه عالی است: یک یقه یقه اسکی مرینوس و ساق شلواری ساده را برای لایه پایه زمستانی نهایی امتحان کنید. ترمه یک پشم نرم است که شما را راحت نگه می دارد. این یک گزینه عالی برای ژاکت های کش باف پشمی و لوبیاهای راحت است.

  • منابع:
    1. How to Dress for Winter: 13 Fashion Tips for Cold Weather

  • تبلیغات: 
  1. تاثیر پالتو چرمی بلند در ظاهر بازیگران قدیمی
  2. نژاد عروسک روسی و محبوبیت آن بین بچه ها
  3. برای حفظ چرم از مواد شیمیایی فرآوری شده استفاده میشود
  4. ظاهری است که به دور از ابداع است و دهه‌هاست که به اشکال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *