تاجر سنگ قیمتی که با سنگ سفید قیمتی برای خود خانه ساخت

سنگ سیاه طلا دار مجموعه ای از چهار جواهر است که به طور گسترده در میان کمیاب ترین و گران قیمت ترین جواهرات در جهان شناخته می شود.

همه سنگ های قیمتی “چهار بزرگ” گران ترین سنگ های قیمتی جهان نیستند. بهترین اقامتگاه عروسی هتل ما را برای روز خاص خود بررسی کنید.

جیدیت با کیفیت استثنایی می تواند بیش از 3,000,000 دلار در هر قیراط فروخته شود که حتی از کمیاب ترین الماس ها گران تر است.

برش، رنگ و شفافیت برتر، سنگ های قیمتی را از سایر سنگ های قیمتی متمایز می کند. الماس، یاقوت کبود، یاقوت سرخ و زمرد تنها سنگهای قیمتی واقعا ارزشمند هستند. از این رو تمام سنگ های دیگر را نیمه قیمتی می دانیم.

آنها همچنین با سختی خود متمایز می شوند که به معنی درجه بالایی از مقاومت در برابر خراش است. سنگی که قابلیت تراشیدن سنگ دیگر را داشته باشد باید سخت تر از سنگ دیگر باشد. فقط یک الماس دیگر می تواند یک الماس را خراش دهد. با این حال، هنوز هم می توان با یک شوک به اندازه کافی قدرتمند شکسته شد.

با این حال تاجر سنگ قیمتی می گوید که: فقط به این دلیل که آنها را “سنگ های نیمه قیمتی” می نامند، آنها را از “سنگ های قیمتی” کمتر خیره کننده نمی کند. آمتیست، توپاز، سیترین، پریدوت، آکوامارین و تورمالین سبز برخی از معروف ترین نمونه ها هستند. در مقایسه با سنگ های قیمتی، طیف رنگ های موجود در سنگ های نیمه قیمتی عملا نامحدود است. به جای یک یاقوت کبود بی کیفیت، باید از یک آکوامارین دوست داشتنی استفاده کرد.

نادر بودن
این یک تصور غلط رایج است که خرید سنگ قیمتی الماس، یاقوت، یاقوت کبود و زمرد که نادرترین جواهرات در جهان هستند نیز بسیار مناسب می باشد.

تا حدودی، تمام سنگ های قیمتی، از تانزانیت آفریقایی گرفته تا یاقوت سرخ سریلانکا، غیرعادی هستند.

برای ایجاد یک جواهر یا سنگ سفید قیمتی، تعدادی از عوامل خارق العاده باید در کنار هم قرار گیرند، از جمله فشار بالا، درجه حرارت بالا و ترکیبات معدنی عجیب.

سنگهای قیمتی “چهار بزرگ” – یاقوت، زمرد، الماس و یاقوت کبود – مطمئناً کمیاب هستند، اما بسیاری دیگر وجود دارند که حتی نادرتر هستند.

  • منابع:
  1. What Are The Four Precious Stones?
  • تبلیغات:
  1. مردی با استفاده ی بی رویه از دانه روغنی جان باخت!!
  2. درست کردن دمبل های خانگی به راحتترین شکل
  3. روش جالبی که با آن می توان با کمترین هزینه دور دنیا سفر نمود
  4. خودکاری که بعد از کار کشیدن زیاد از او صدایش در آمد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *