خودکار هشت رنگ الوند که آرزوی شما را براورده می کند

خودکار هشت رنگ الوند خودکاری است که جوهر مبتنی بر آب را از طریق نوک توپی مشابه قلم توپی پخش می کند به این ترتیب، قلم‌های ژل را می‌توان زیرمجموعه‌ای از قلم‌های رولربال در نظر گرفت.

با این حال، به دلیل دانش گسترده و استفاده از اصطلاح “قلم ژل”، “Rollerball” در عمل معمولاً برای قلم‌هایی که از جوهر مایع استفاده می‌کنند، استفاده می‌شود.

ویسکوزیته کمتر جوهر رولربال در مقایسه با جوهر قلم توپی مبتنی بر روغن تأثیرات متعددی بر عملکرد قلم دارد از آنجایی که جوهر راحت‌تر جریان می‌یابد و راحت‌تر جذب کاغذ می‌شود، به طور کلی جوهر بیشتری توزیع می‌شود.

این کار با روان کردن حرکت نوک روی کاغذ، تجربه نوشتن را تغییر می‌دهد همچنین منجر به ایجاد یک خط ثابت و بدون وقفه می شود، زیرا انتشار جوهر از طریق کاغذ، شکاف های کوچکی را که ممکن است توسط نقطه توپ باقی بماند را پر می کند.

در مقایسه با قلم‌های توپی، که مقدار کمتری جوهر چسبناک بیشتری منتشر می‌کنند، نوشتن توسط یک قلم رولربال زمان بیشتری برای خشک شدن روی صفحه طول می‌کشد و می‌تواند از کاغذ نازک نفوذ کند، طوری که در طرف مقابل قابل مشاهده باشد.

هنگامی که نوک یک قلم رولربال روی کاغذ قرار می گیرد، جوهر به طور مداوم با عمل مویرگی از نوک آن خارج می شود، تقریباً به همان روشی که در قلم فواره ای رخ می دهد این می تواند منجر به لکه های جوهر یا لکه شود.

قلم رولربال در ابتدا برای ترکیب راحتی یک خودکار با جلوه صاف “جوهر مرطوب” یک خودکار طراحی شد قلم های رولربال قابل شارژ به تازگی در دسترس قرار گرفته اند.

اینها معمولاً از کارتریج های جوهر قلم فواره ای استفاده می کنند.

قلم یک ابزار نوشتاری رایج است که جوهر را روی یک سطح، معمولاً کاغذ، برای نوشتن یا طراحی می‌مالد قلم‌های اولیه مانند نی، قلم‌های قلم، قلم‌ها و قلم‌های حاکم، مقدار کمی جوهر را روی یک نوک یا در یک فضای خالی کوچک یا حفره‌ای نگه می‌داشتند که باید به‌طور دوره‌ای با فرو بردن نوک قلم در یک جوهردان شارژ می‌شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *