درباره خواص سیب

میوه آرایی سیب ماهیت ارتباط بین رژیم غذایی و بیماری پیچیده است به طور فزاینده ای، تحقیقات به سمت مطالعه ترکیبات موجود در غذاها برای به دست آوردن درک بیشتری از نقش(های) خاص آنها و مکانیسم های دخیل در پیشگیری و کاهش بیماری در انسان حرکت کرده است.

بسیاری از کارها بر روی پلی فنل های رژیم غذایی، به ویژه فراوان ترین زیرشاخه ها، از جمله فلاونوئیدها (60٪ از کل پلی فنل ها) و اسیدهای فنولیک (30٪ از کل پلی فنل ها) متمرکز شده است.

ماهی قزل آلا،بیش از 4000 فلاونوئید شناسایی شده است و همگی یک ساختار اسکلت کربنی مشترک دارند (C6-C3-C6). فلاونوئیدها بر اساس ساختار مولکولی به کلاس‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که تعدادی از آنها به مقدار قابل توجهی در AP وجود دارند.

از جمله فلاونول‌ها، فلاونول‌ها و آنتوسیانیدین‌ها و همچنین دی هیدروکالکن‌ها و اسیدهای هیدروکسی سینامیک ساختارهای شیمیایی چندین پلی فنل نماینده موجود در AP در شکل 1 نشان داده شده است.

بهترین زمان مصرف پودر سنجد،ترکیبات پلی فنلی رنگ، طعم، مزه و فعالیت متابولیکی غذاهای گیاهی و همچنین فواید احتمالی سلامتی برای انسان را به عهده دارند.

غلظت پلی فنل ها تحت تأثیر انواع گیاه و همچنین عوامل محیطی از جمله منطقه جغرافیایی، فصل رشد و ذخیره سازی است طیف وسیعی از محتوای پلی فنل در سیب کامل و آب سیب در جدول 1 نشان داده شده است.

طرز تهیه زیتون سیاه ،به طور معمول، مقادیر بیشتر در محدوده‌های نشان‌داده‌شده برای آب‌میوه‌ها نشان‌دهنده غلظت بالاتر پلی‌فنول‌ها در آب تازه تهیه‌شده از سیب سیب و فرآورده‌های تجاری آب‌میوه «کدر» در مقایسه با مقادیر کمتر در آب تازه تهیه‌شده با انواع سیب دسر یا آب‌میوه‌های تجاری شفاف است. .

  • منابع:
    1. A Comprehensive Review of Apples and Apple Components and Their Relationship to Human Health
  • تبلیغات: 
  1. نارنگی از سیستم گوارشی سابم پشتیبانی می کند.
  2. خرید تراز لیزری دقیق ارزان قیمت
  3. کتاب خوب چه کتابی است؟
  4. انجام وظایف اساسی در رنگ ساختمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *