زنی که از پودر لباسشویی سپید3 برای براق نمودن سرامیک های خانه ی خود استفاده می کرد

پودر لباسشویی سپید3 (بی کربنات سدیم) در کمد آشپزخانه شما یک راه ارزان برای از بین بردن بوی لباس ها، بهبود عملکرد مواد شوینده و سفید کننده، نرم کردن لباس ها، تمیز کردن اتوها و کنترل کف مواد شوینده است.

ایمن برای استفاده در واشرهای استاندارد و با راندمان بالا، این محصول یکی از دو بهترین محصول (به همراه سرکه سفید مقطر) برای طبیعی کردن لباس های شما با کاهش وابستگی شما به مواد شیمیایی است.

بوی بدن در لباس ها و ملحفه های ما ناشی از باکتری است هنگامی که مولکول های پودر لباسشویی سلول های باکتریایی پارچه های شسته شده را تجزیه می کنند، باکتری ها حذف می شوند.

با این حال، پودر لباسشویی ارزان‌تر که حاوی آنزیم‌هایی نیستند که برای از بین بردن باکتری‌ها به سختی کار می‌کنند، برای اثربخشی بیشتر نیاز به تقویت دارند.

چگونه می توان از پودر لباسشویی برای لباسشویی استفاده کرد؟

پودر لباسشویی به تنظیم سطح pH در آب ماشین لباسشویی کمک می کند و از اسیدی یا قلیایی شدن آن جلوگیری می کند.

با افزودن 1/2 فنجان پودر لباسشویی به هر بار لباس‌های شسته شده، پودر لباسشویی می‌توانند موثرتر عمل کرده و باکتری‌ها را کاهش دهند.

از پودر لباسشویی و آب به عنوان پیش خیساندن برای مشکلات بوی شدید مانند عرق زیر بغل یا بوهای محیطی مانند دود سیگار استفاده کنید ۱ فنجان یا ۲ فنجان پودر لباسشویی را در آب گرم حل کنید.

یک لگن یا سینک بزرگ را با آب سرد پر کنید و پودر لباسشویی حل شده را اضافه کنید لباس های بدبو خود را اضافه کنید و بگذارید یک شب خیس بخورند و سپس طبق معمول بشویید.

پودر لباسشویی به ماشین لباسشویی کمک می کند تا سطح pH آب شستشو را تنظیم کند و از اسیدی یا قلیایی شدن آن جلوگیری کند.

افزودن 1/2 فنجان پودر لباسشویی به هر چرخه آبکشی، رسوبات پودر لباسشویی یا مواد معدنی در آب را معلق می کند و لباس ها را نرم تر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *