سبد حصیری کپو | قیمت خرید محصولات کپوبافی

سبد حصیری کپو یک نوع سبد دست ساز است که با پوست ریز شده و آب دیده درختان درست می شود. برای ساخت این سبد ها باید حتما آموزش های لازم را دیده باشید.

قیمت خرید سبد حصیری برعکس آن همه تلاش که در ساخت یک دانه از آن انجام می شود بسیار ارزان است زیرا هیچ شرکتی از تولید کنندگان این محصول حمایت نمی‌کنند.

قیمت خرید این محصولات اگر از خود تولیدکنندگان خریداری شود بسیار ارزان است‌، اما شرکت های بازرگانی با خرید ارزان آنها از تولیدکننده و فروش گران آن به شهرنشینان سود بسیاری که در آن هیچ تلاشی نکرده اند به دست می آورند.

این صنعت دستی ایران بیشتر در استان های جنوبی غربی ایران تولید می شود و توسط این استان ها ساخته و عرضه می شود.

سبد حصیری کپو | قیمت خرید محصولات کپوبافی

مشخصات انواع سبد های حصیری کپو

مشخصات انواع سبد های حصیری کپو

مشخصات انواع سبد های حصیری کپو این است که آنها طول عمر بالایی دارند و به غیر از آن قابل شست و شو هستند و به هیچ عنوان از هم باز نمی شوند.

سبد حصیری عضوی از صنایع دستی برتر ایران در چند‌ین سال اخیر ایران است،این صنعت بسیار فقیر است ولی تولیدکنندگان آن که اکثرا افراد روستایی هستند در تلاش هستند که بتوانند با جایگزین کردن این سبد به جای نایلون ها زندگی زیبایی به وجود بیاورند که باعث نابودی طبیعت نشود.

عرضه سبد های کپوبافی شده در سایزهای مختلف

عرضه سبد های کپوبافی شده در سایزهای مختلف

ین سبد ها انواع سایز ها را دارا هستند که به طریق وجود این سایز ها می توان به اندازه قد یا سن هر بچه یا بزرگسالی از این محصولات خریداری کرد، اما یکی از ویژگی های اصلی این محصول وجود قیمت پایین و باصرفه برای خریداران است به طوری هر خریداری با خرید این محصول بعد چندین سال نیز رضایت کاملی از تمامی ویژگی های آن دارد.

عرضه سبد های کپوبافی شده در سایزهای مختلف را می توانید از طریق مراجعه حضوری یا به شکل غیرحضوری مقدار و اندازه موردنظر را خریداری کنید البته قیمت این محصولات اگر به صورت عمده باشد کمتر از قیمت تکی آن است و به همین دلیل است که در صورت خرید چندتایی آن سود قابل ملاحظه ای به خریدار می رسد.

عرضه این سبد ها در استان های جنوب ایران است اما به دلیل وجود شرکت های زیاد در بازرگانی این محصولات شهرنشینان مرکزی ایران مثل کرج و تهران می توانند با مراجعه به فروشگاه های صنایع دستی اصفهان در این استان این محصولات را خریداری کنند.

لیست قیمت انواع محصولات کپوبافی شده

لیست قیمت انواع محصولات کپوبافی شده

قیمت خرید سبد کپو در هر شرکت بازرگانی متفاوت است و اگر قصد فهمیدن لیست قیمت انواع محصولات کپوبافی شده می‌توانید با مراجعه به اینترنت و سایت های پخش قیمت خرید این محصولات از قیمت آنها اطلاعات کسب کنید.

لیست خرید این محصولات را می توانید از طریق مراجعه به سایت های مربوطه مثل وزارت کشور قیمت خرید آن را بفهمید.انواع محصولات کپو به دلیل اینکه در اندازه و شکل متفاوت هستند از لحاظ قیمت نیز بالا و پایین دارند البته اگر قصد خرید دارید می توانید به فروشکاه های معتبر مراجعه کنید و محصول موردنیاز خود را خریداری کنید.

مرکز خرید صنایع دستی حصیری کپو

مرکز خرید صنایع دستی حصیری کپو

همانطور که از قبل گفته شد مرکز خرید صنایع دستی کپو و صنایع دستی نقره در استان های جنوب غربی ایران است. فروش کپو در این مناطق است. کپوبافی خوزستان و حصیربافی دزفول از معروف ترین های این صنعت در شهر های جنوب غربی هستند.

طبعا خرید این محصولات به صورت عمده در این استان ها است و خریداران برای اینکه از خرید های خود مطمئن باشند می توانند خرید خود را از این تولیدکنندگان تهیه کنند، ولی شهرنشینان نمی‌توانند برای خرید به این استان ها مراجعه کنند و از طریق فروشگاه های اینترنتی این محصول را خریداری می کنند که تقریبا۳۰٪ درصد گران تر این محصول را به فروش می رسانند.

مرکز اصلی توزیع این محصولات توسط شرکت های کوچک در استان های جنوبی انجام می شود زیرا روستاییان جنوبی برای خرید های خود از این سبد حصیری استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *