سنگ مصنوعی دیوار را در غرب کشور خشاب اسلحه ساختند

اختراع حاضر مربوط به ترکیب سنگ مصنوعی و روش ساخت سنگ مصنوعی است. به طور خاص، اختراع حاضر مربوط به روشی برای ساخت سنگ مصنوعی سبک وزن، سختی، استحکام و چگالی بالا است که دارای شرایط سطحی مانند گرانیت یا مرمر و دارای خواصی مانند سختی سطح و مقاومت در برابر سایش سطح است و سنگ مصنوعی را ارائه می‌کند.

به عنوان ماده ای برای دیوار، کف یا سایر مصالح ساختمانی، مصالح مهندسی عمران یا ستون سنگ مصنوعی دیوار مفید است.یک روش متداول برای ساخت سنگ مصنوعی این است که سنگ را به قطعات مناسب خرد می کنند، در کربنات کلسیم و رزین مخلوط می کنند و سپس سنگ را سخت می کنند.

سنگ

به طور خاص، انتشارات موقت ثبت اختراع ژاپنی روشی را برای به دست آوردن سنگ مصنوعی توده ای با قابلیت تحمل برش، که شامل مراحل مخلوط کردن سنگ پودر شده و رزین ها در خلاء، تزریق مخلوط به قالب و خارج کردن آن است، افشا می کند.

مخلوط قالب گیری شده و همان را در معرض برش قرار دهید.یکی دیگر از انتشارات ثبت اختراع ژاپنی به شماره S53-24,447 ساخت یک سنگ مصنوعی با استفاده از ذرات پودر یک سنگ طبیعی و یک رزین مصنوعی را افشا می کند.

این مواد اولیه با نسبت اختلاط تعیین شده مخلوط می شوند و پس از قرار دادن مواد اولیه در قالب، حداقل تحت فشار معینی قرار می گیرند.

با این حال، سنگ‌های مصنوعی به‌دست‌آمده با این روش‌های مرسوم مشکلی را ایجاد می‌کنند که علی‌رغم استفاده از ذرات پودری سنگ طبیعی، تن رنگ یا احساس عمق همیشه رضایت‌بخش نیست.

سنگ های مصنوعی معمولی از این جهت معیوب هستند که رنگ سطح به ناچار تیره و کدر می شود. دستیابی به سطحی گرانیت مانند یا مرمر مانند با احساس شفافیت، عمق و اندازه معمولاً بسیار دشوار است.

یک دلیل قابل تصور این است که انعکاس و جذب نور سطحی بین سنگ های مصنوعی بسیار متفاوت است، بسته به ترکیب شیمیایی، اندازه ذرات و نسبت ترکیب ذرات پودر سنگ طبیعی. تقریباً هیچ تحقیقی در مورد چنین فرضیه ای انجام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *