فروش صنایع خراطی روی چوب | مرکز خرید صنایع دستی چوبی

خراطی روی چوب یکی از صنایع دستی ایرانیان است که سابقه ی طولانی دارد. فروش صنایع خراطی روی چوب در فروشگاه های صنایع دستی به وفور دیده می شود. مجسمه های منبت کاری یکی دیگر از صنایع دستی اصفهان می باشد. انجام خراطی روی چوب کار بسیار ظریفی است که توسط هنرمندان ایرانی انجام می شود. انجام کار خراطی با استفاده از ابزار الات آن انجام می گیرد که امروزه تغییرات بسیار جزئی نموده است. در بعضی از نقاط ایران از چوب خاص آن منطقه برای این کار استفاده می گردد. گاهی کار به صورت توخالی است که از ابزار مخصوص به آن برای خالی کردن داخل چوب استفاده می گردد. در شروع کار باید ابتدا کارگاه خراطی را برپا نمود و در داخل آن لوازم و ابزار مورد نیاز را قرار داد تا در محل مناسب این کار را انجام داد.

فروش صنایع خراطی روی چوب | مرکز خرید صنایع دستی چوبی

مرکز طراحی و خراطی روی چوب

مرکز طراحی و خراطی روی چوبدر اکثر شهرهای ایران کار خراطی برروی چوب صورت می گیرد. ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان، ارومیه و بوکان ، سنندج ، بانه، سقز ، کرمان و دزفول از عمده شهرهایی هستند که این هنر در آنجا انجام می گیرد. در این هنر اکثرا از چوب های نارون، توسکا، گردو و …. استفاده می گردد. خرید چوب معرق توسط هنرمند با توجه به کاری که باید تهیه گردد انجام می شود. آموزش خراطی توسط این استادکاران انجام می گردد تا کسانی که به این هنر علاقه دارند بتوانند آن را آموزش دیده و هم به ارتقا  هنر کشور کمک نمایند هم از این راه کسب درآمد کنند. پایه خراطی بستگی به نوع کار و ظرافت به کار رفته دارد و به همین دلیل دارای نوسان قیمت می باشد. البته از آن جایی که این هنرمندان تمام وقت و دقت و ذوق خود را به کار می برند نمی توان از لحاظ معنوی روی آن ها قیمت گذاری کرد ولی به هرحال به علت این که این کار مشتری های خاص خود را دارد قیمت هایی نیز برای آن ها در نظر گرفته می شود.

خرید و فروش انواع خراطی روی چوب

خرید و فروش انواع خراطی روی چوب

فروش انواع خراطی در بازار خراط ها صورت می گیرد. این کارها در فروشگاه هایی که صنایع دستی نقره را ارائه می دهند به وفور یافت می شوند که دارای قیمت های متفاوتی هستند. هم چنین سایت های اینترنتی نیز مبادرت به فروش این کالاها می نمایند که دارای قیمت های متفاوتی هستند البته در زمان خرید اینترنتی باید دقت کرد که کالایی با ظرافت و کیفیت بالا انتخاب و خریداری شود. هنرمندان به نامی هستند که این کالاها را تهیه می نمایند که گاهی قیمت کالا به علت نام سازنده آن بسیار بالاست و این نشانه کیفیت بالای کار سازنده آن است.

عرضه عمده صنایع دستی چوبی

عرضه عمده صنایع دستی چوبیعرضه عمده صنایع دستی چوبی در فروشگا ه های صنایع دستی انجام می گیرد. هم چنین هم چنین عمده فروشی ها صنایع دستی چوبی  را به فروش می رسانند. این صنایع دستی و چوبی با قیمت های بالایی به خریداران عرضه می گردد. در تهران و شهرهای دیگر این مراکز  عمده فروشی متعدد هستند تا بتوان به راحتی صنایع دستی را به مشتریان عرضه نمود. سایت های اینترنتی نیز هستند که این کالاها را به مشتریان عرضه می نمایند.

لیست قیمت محصولات خراطی

لیست قیمت محصولات خراطی

لیست قیمت محصولات خراطی با توجه به کیفیت ، ظرافت و حجم کار تعیین می گردد. بعضی از انواع این کارها دارای ظرافت های بسیار زیادی هستند که مدت زمان زیادی را از سازنده به خود اختصاص داده است در نتیجه از قیمت بالایی برخوردار است . هم چنین نوع چوبی که در کار از آن استفاده می گردد می تواند در تعیین قیمت آن موثر باشد. بعضی از کارها نیز توسط هنرمندان به نامی ساخته شده که همین امر باعث می شود که قیمت کالا از بقیه کالاها گران تر باشد. تمامی این مسائل می توانند در به دست آوردن لیست قیمت موثر باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *