فروش عمده کپو | مرکز پخش محصولات کپوبافی شده

کپو یکی از صنایع دستی زنان بختیاری است که بیشتر در جنوب ایران ساخته می‎شود و از برگ درخت خرما ساخته می‎شود. کپو بافی بیشتر در استان خوزستان و دزفول بخش شهیون و هرمزگان بافته می‎شود. امروزه، خانواده‎های ایرانی برای وسایل زینتی و وسایل مورد نیاز خود، از این کپوها استفاده می‎کنند و این موضوع موجب می‎شود که شاهد فروش عمده کپو بسیاری در کشورمان باشیم.

فروش عمده کپو | مرکز پخش محصولات کپوبافی شده

مرکز توزیع و پخش محصولات کپوبافی شده

مرکز توزیع و پخش محصولات کپوبافی شده

کپوبافان در زمینه‌های سنتی و صنعتی با استفاده
از نقش‎ها و طرح‎ها و رنگ‎های مختلف، محصولات زیادی را می‎سازند و موجی رونق فراوان صنایع دستی جنوب گشته اند. کپوها دارای انواع مختلفی هستند که شامل اشکال مسطح، بیضی و دایره‌ای با کاربردهای مختلف، در مصنوعات صنعتی مانند گلدان، جا دستمالی، زیر کتری، زیر قوری،
میوه خوری و انواع دیگر محصولات بافت حصیری است.

مرکز توزیع و پخش محصولات کپوبافی شده  همواره محصولات خود را به سراسر کشور در قیمت های مناسب عرضه می کنند. همچنین میزان فروش ظروف کپو در سراسر ایران یه دلیل داشتن تنوع و اشکال متفاوت و رنگارنگ، بسیار زیاد است و علاقمندان بسیاری را به خرید آن ترغیب کرده است.

 

 

مرکز خرید و فروش عمده انواع صنایع دستی

مرکز خرید و فروش عمده انواع صنایع دستیسبدهای حصیری را با استفاده از این کپوها می‎بافند و با کاموا رنگی آنرا تزئین  و زیبا می‎کنند. با استفاده از این کامواها اشکال متفاوتی در طرح‎ها و رنگ‎های متفاوتی برای سبدهای حصیری خود درست می‎کنند بطوری که تمامی بخش سبد حصیری با این کامواها پوشانده می‎شود. از جمله کاربردهای سبد کپو، می‎توان به جای نان، جای لوازم خیاطی و … اشاره کرد.

دزفول و خوزستان، بازار کپو ایران هستند و به دلیل تولید عمده محصولات صنایع دستی در دزفول و خوزستان، خرید و فروش عمده انواع صنایع دستی همچون کپو در مرکز خرید کپو دزفول انجام می‎شود. اما با وجود مراکز خرید کپو در تهران و تمامی شهرهای تهران، فروش عمده کپو دزفول و خوزستان به‎صورت عمده انجام می‎شود و به سایر شهرهای ایران عرضه می‎کنند و حتی بیش از 50 نوع محصول از این کپوها تولید می شود که به کشورهایی همچون ترکیه، امارات، عراق و کویت صادر می شود.

لیست قیمت انواع ظروف کپو

لیست قیمت انواع ظروف کپوکپوها دارای انواع ظروف متفاوتی هستند که در اینجا به آنها اشاره‎ای میکنیم.

انواع کپو که از نظر موارد به کار رفته شده در آن دسته بندی می‎شوند، عبارت است از:

  • تمام پیش (در بافت آن از کاموا استفاده نشده و فقط با پیش بافته می‌شود).
  • تمام کاموا (در بافت آن از پیش استفاده نشده و فقط با کاموا بافته می‌شود)
  • ترکیب پیش و کاموا.

کپو در اندازه‎های متفاوتی تولید می‌‎شود که شامل کوچک و بزرگ و متوسط است. اما تنوع فراوان باعث شده تا
کپوهای دیگری تولید شوند. به عموان مثال، زیر متوسط و خیلی بزرگ. این
اندازه‌ها با تعیین استاندارد مشخص، به این صورت است که شخص می‎تواند کپو را به اندازه دلخواه خود یا مشتری تهییه کند و به بازار یا مشتری عرضه کند.

کیفیت‎های کپو عبارتند از:

  • کپو های معمولی: کپوهای موجود در بازار اغلب با بافتی معمولی هستند. این‌ نوع کپوها از حصیرهای معمولی و ضخامت رج متوسط تولید می‌شوند.
  • کپو های مرغوب: این نوع کپوها از مواد اولیه مرغوب‌تر یعنی پیش سفید و رج ظریف‌تر بافته می‌شوند.
  • کپو های ممتاز و یا ابتکاری: این نوع کپوها، توسط استادکارهای ماهر با ظرافت بسیار ریز و نوع کاملاً متفاوت، بافته می‌شود. در این بخش، می توان از کپوهای نوشتاری نیز نام برد که عبارت‌هایی به زبان
    لاتین، هندی و عربی بر سطح کپو قرار می‎دهند.

بنابراین، باتوجه به تنوع در رنگ و اشکال و اندازه و کیفیت کپوها و صنایع دستی نقره، می توان گفت که قیمت کپوبافی همانند شکل و طرح و اندازه وکیفیت خود، بسیار متفاوت هستند و افراد می توانند لیست قیمت انواع ظرف کپو را در سایت های فروش صنایع دستی مشاهده کنند.

فروشندگان ظروف کپوبافی شده در بازار

فروشندگان ظروف کپوبافی شده در بازار همانطور که هر کالای صنایع دستی که در شهرهای بومی ساخته می‎شود،
این جا نیز کپوبافان با الهام گرفتن از طرح‌های سنتی دزفول، بومی بودن این نوع محصولات را اثبات کردند.
امروزه این نوع کپوها و صنایع دستی اصفهان علاوه بر روستا، در شهرها و کارخانه‎جات نیز،
بافته می‌شود و در شهرهای بزرگ و کوچک به فروش می‎رسند. بنابراین، شاهد بازارها و مغازه‎های زیادی در بخش‎های سنتی و بومی هستیم. فروشندگان ظروف کپوبافی شده در بازار با ارائه ی محصولات با کیفیت توانسته اند مشتریان عدیده ای داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *