قابلمه گرانیتی زرساب سایز 24 که در شب به خانه تبدیل می شود

قابلمه گرانیتی زرساب سایز 24 متعلق به قطعات بزرگ و سنگین ظروف هستند آنها تقریباً همیشه از چدن میناکاری شده ساخته می شوند قابلمه ها به دلیل وزن، اندازه، دیواره های ضخیم و قابلیت حفظ حرارت، متحد شما برای پخت آهسته در دمای پایین و همچنین پخت در دمای بالا (در مراحل اولیه آماده سازی غذا) هستند.
بهترین؟ اگر در آشپزی تازه کار هستید و از سرخ کردن می ترسید، به یاد داشته باشید… قابلمه را می توان حتی به عنوان ماهیتابه هم استفاده کرد!
پیشنهاد ما: قابلمه 6 لیتری استیل ضد زنگ “ایسر”.
هنگام پخت و پز با قابلمه به چه نکاتی توجه کنیم:
هنگام خروج بخار، دست ها، صورت و بدن خود را از شیر تنظیم فشار دور نگه دارید تا دچار سوختگی نشوید همیشه زودپز را در هنگام کار یا تحت فشار زیر نظر داشته باشید اگر در حین پخت و پز متوجه خروج بخار از شیر اطمینان یا لاستیک آب بند شدید، سریعاً اجاق گاز را خاموش کرده، زودپز را خارج کرده و به دنبال علت مشکل باشید و آن را اصلاح کنید.
فقط پس از اطمینان از رفع مشکل دوباره قابلمه را استفاده کنید.

اگر بخواهید سریع و راحت بپزید، قابلمه خیلی از دردسر شما را نجات می دهد:● مرغ● سوپ● لوبیا● غذاهای پخته ای که مدت هاست در حال جوشیدن هستند.● 
اگر هرگز از دستگاه برشته استفاده نکرده اید، پس نمی دانید چه چیزی را از دست داده اید شاید فکر کنید این ظرفی است که مادربزرگ های ما از آن استفاده می کردند، اما طعم غذایی که از کباب پز بیرون می آید با هیچ چیز قابل مقایسه نیست!
کاسرول به شکل سوخاری بیشتر در آشپزخانه های حرفه ای یافت می شود.
معمولاً از مواد پخت و پز با کیفیت برتر مانند مس و فولاد ضد زنگ ساخته می شود از نظر بصری، آنها کمی بزرگتر و پهن تر از کاسرول های سنتی هستند، اما ویژگی اصلی آنها دیوارهای منحنی آنها است.
اما چرا ارزش این را دارد که یک کباب پز در خانه خود داشته باشید؟ خیلی ساده، این یک انتخاب مطمئن برای یک وعده غذایی مطمئن است قابلمه هیچ گوشه ای ندارد، بنابراین هیچ شانسی وجود ندارد که غذا در جایی گیر کند و/یا بسوزد بهترین؟ هم به عنوان کباب پز و هم به عنوان کاسه قابل استفاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *