قیمت کلاه خنک کننده شیمی درمانی در بازار رو به افزایش است

AdvaCare یک تولید کننده CE، ISO و USFDA و تامین کننده جهانی کلاه خنک کننده شیمی درمانی است کلاه‌های پزشکی برند StaySafe™ در سطح بین‌المللی توزیع شده و به دلیل کیفیت قابل اعتماد و ارزش استثنایی شناخته شده است.

با توزیع در بازارهای توسعه یافته و در حال توسعه به طور یکسان، محصولات ما به طور منحصر به فردی به عنوان برند انتخابی برای متخصصان پزشکی قرار می گیرند.

عملکرد اصلی کلاه های طبی محافظت از بیمار و اپراتور پزشکی در برابر عفونت ها توسط یک مانع فیزیکی است، مانند روپوش های بیمارستانی کلاه ها همچنین از ریزش مو از طریق پوشاندن مو جلوگیری می کنند.

تعدادی از مواد وجود دارد که در محیط جراحی باید در برابر آنها محافظت شود، از جمله مایعات بدن مانند خون و مواد شیمیایی که در طول جراحی استفاده می شود.

مواد عفونی بالقوه ای که کلاهک های داخلی ممکن است در برابر آنها محافظت کنند شامل عوامل میکروبی مانند باکتری ها و ویروس ها می شود.

کلاه های شیمی درمانی در درجه اول با جلوگیری از ریزش موهایی که ممکن است آلاینده ها را در خود جای داده و با بیمار تماس برقرار کنند، از بیمار محافظت می کند همچنین از اپراتور پزشکی در برابر آلاینده های مو محافظت می کند.

کلاه های طبی در سه سبک اصلی در دسترس هستند کلاه بوفانت، کلاه موب و کلاه جراح ویژگی متمایز کننده این سبک های کلاه، شکل و ساختار آنها است.

کلاه های شیمی درمانی از کلاه های طبی هستند که عمدتاً در محیط های پزشکی استفاده می شوند.

آنها با ظاهر شل و گشادشان شناخته می شوند این کلاه ها فضای بیشتری را برای موهای بلند یا موهایی که به صورت کش بسته شده اند، فراهم می کند.

از آنجایی که زنان به طور متوسط موهای بلندتری نسبت به مردان دارند، اکثر زنان این کلاه را برای پوشیدن در طی یک عمل پزشکی انتخاب می کنند.

کلاهک های موب از دیگر کلاه ها با شکل کلاه متمایز می شوند کاربرد اصلی آن محصور کردن مو است این نوع کلاه همچنین فضایی برای موهای بلندتر یا موهای بسته دارد، البته نه به اندازه مدل بوفه.

نوع سوم کلاه، کلاه جراح است که توسط جراح در طول یک عمل جراحی استفاده می شود.

بر خلاف مدل کشسان کلاه، مانند کلاه بوفه یا موب، کلاه جراحان با بستن آن در پشت سر در موقعیت خود ثابت می شود و به راحتی روی آن قرار می گیرد و برداشته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *