نصب درب ضد صدا در مدارس یکی از عوامل راحت تر شدن کار دانشجویان از سرکلاس

دکمه درب ضد صدا اشتراک گذاری ایمیل توییتر دکمه اشتراک گذاری لینکدین دکمه اشتراک گذاری دکمه اشتراک گذاری فیسبوک
توسط Karen Kroll DOORS & HARDWARE
بخش های دیگر این مقاله
Pt. 1: این صفحه
Pt. 2: نحوه استفاده از انتخاب درب برای کنترل عفونت
Pt. 3: سخت افزار درب: تعادل بین امنیت و ایمنی زندگی
Pt. 4: 4 مرحله برای ارزیابی ریسک های امنیتی

درها نقش مهمی در هر تاسیساتی دارند. آنها سرنشینان را از عوامل و عوامل خارجی ناخواسته در امان نگه می دارند، در حالی که به آنها اجازه می دهند در صورت لزوم سریع و ایمن خارج شوند و از گسترش آتش و دود جلوگیری می کنند. اما فقط در یکی دو دهه اخیر است که آنها توجه زیادی را به خود جلب کرده اند.

جری هپس، پدر، مدیر اجرایی DHI، انجمن متخصصان امنیت و ایمنی درب، و همچنین بنیاد امنیت و ایمنی درب، می‌گوید: پانزده سال پیش، هیچ‌کس بیش از حد نگران درها و سخت‌افزار نبود. بازوی آموزشی و حمایتی تا زمانی که آنها کار می کردند، بیشتر درها توجه کمی داشتند. تعمیر و نگهداری همیشه در اولویت نبود.

درب

این تغییر کرده است. بیشتر مدیران تأسیسات و مالکان ساختمان و همچنین ساکنینی که کار می کنند، آموزش می دهند و یاد می گیرند، مراقبت می کنند و از ساختمان های مختلف بازدید می کنند، به انواع درهای نصب شده توجه می کنند.

در پشت بیشتر این تمرکز، نگرانی بیشتر در مورد رویدادهای تیراندازی فعال وجود دارد. در حالی که آنها بسیار نادر باقی می مانند، آنها اغلب رخ می دهند. طبق آمار FBI، به طور متوسط حدود پنج رویداد تیراندازی فعال در هر سال بین سال‌های 2000 و 2004 اتفاق می‌افتد. این تعداد برای سال‌های 2013 تا 2017 به طور متوسط به 21.4 در سال افزایش یافت.

نکته کلیدی برای بسیاری از مدیران تاسیسات این است که نیاز به ایجاد تعادل بین امنیت و ایمنی زندگی را در نظر داشته باشند و در عین حال از کدها و استانداردهای مربوطه نیز پیروی کنند. پس از تیراندازی، تماس‌ها برای تقویت امنیت، حتی به قیمت از دست دادن امنیت جانی، می‌توانند بلندتر شوند. موافقت با این خواسته ها می تواند در مواقع اضطراری خطرناک باشد.

برای اطمینان، راه حل مناسب بین انواع تسهیلات متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، در یک واحد مراقبت از حافظه، راه حل هایی که از سرگردانی ناخواسته سرنشینان جلوگیری می کند، معمولاً از اولویت بالاتری نسبت به یک ساختمان اداری برخوردار خواهند بود. به همان اندازه نگهداری، بهره برداری و نگهداری مناسب راه حل های نصب شده مهم است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *