پیدا شدن ساعت گارمین d2 bravo که با آن می توانید زمان را متوقف کنید

داستان زیبایی در مورد زمان ظهور اولین ساعت گارمین d2 bravo وجود دارد در سال 1571 در انگلستان، رابرت دادلی، دوست و مورد علاقه ملکه الیزابت اول تودور، هدیه ای را به او تقدیم کرد که به عنوان یک دستبند با ساعت توصیف می شود و از آن لحظه تاریخچه ساعت های مچی به عنوان یک لوازم جانبی منحصراً زنانه آغاز شد.

درست است که آنها را به سادگی دستبند می نامیدند.

نسخه دیگری نیز وجود دارد: اولین ساعت مچی جهان در سال 1810 توسط استاد فرانسوی سوئیسی الاصل آبراهام لوئیس برگه برای کارولین مورات، ملکه ناپل و خواهر امپراتور ناپلئون ساخته شد.

این ساعت در یک قاب دراز با صفحه نقره ای، نشانگر فاز ماه و حتی دماسنج بود بند این ساعت از مو و نخ های طلا ساخته شده بود.

البته ساعت مچی اول زمان دقیق را نشان نمی داد، علاوه بر این، عقربه های دقیقه و ثانیه به طور کامل روی آن ها وجود نداشت.

کرنومترها فقط ساعت ها را می شمردند و سپس با یک خطای بسیار بزرگ در قرن هجدهم، ترازوی فنری قبلاً اختراع شده بود، بنابراین ساعت کارولین مورات دقیق‌تر از ساعت الیزابت بود.

بعدها، جنگ جدیدی اروپا را فرا گرفت که ساعت های مردانه را به لوازم جانبی ضروری برای سربازان تبدیل کرد با یادآوری تجربه جنگ آنگلو و بوئر، تقاضا برای ساعت مچی مردانه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

صنعت ساعت از ادارات نظامی برای ساخت دسته های عظیم ساعت های مردانه سفارش دریافت کرد و با پایان جنگ، اولین ساعت با قاب ضد گرد و غبار و رطوبت ظاهر شد.

بعدها، بسیاری از پرسنل نظامی شروع به استفاده از ساعت های مچی کردند صنعت ساعت از ادارات نظامی برای ساخت دسته های عظیم ساعت های مردانه سفارش دریافت کرد.

درخواستی برای یک ساعت با قاب ضد گرد و غبار و آب وجود داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *