کشف ساعت غول امریکایی در تابوت پادشاه عربستان

به طور دقیق، هیچ طبقه بندی واحدی وجود ندارد، با این حال، هر نوع ساعت را می توان به گروه هایی تقسیم کرد که بر اساس معیارهایی متحد می شوند. ما پنج مورد از واضح ترین آنها را برای شما انتخاب کرده ایم:

با توجه به لوازم جانبی: مردانه، زنانه، کودکان.
بر اساس منبع انرژی: کوارتز، مکانیکی، هیبریدی.
بر اساس عملکرد: ساده، با عوارض.
سبک: کلاسیک، گاه به گاه، شب، غیر معمول.
بر اساس مواد: پلاستیک، فولاد، جواهرات، مواد دیگر

انواع ساعت غول امریکایی مردانه با فرم های بزرگ و بی رحمانه متمایز می شوند. آنها عملکردهای بیشتری از همه نوع دارند و همچنین یکی از آن لوازم جانبی مردانه کمیاب هستند که توصیه می شود در یک جامعه مناسب همراه خود داشته باشید.

ساعت‌های زنانه کوچک‌تر هستند (اگرچه بسیاری از خانم‌ها مقیاس‌های بزرگ را ترجیح می‌دهند) و بیشتر به عنوان یک لوازم جانبی مد استفاده می‌شوند تا یک دستگاه زمان‌سنجی. این امر به ویژه در مورد انواع جواهرات ساعت های زنانه صادق است.

ساعت کودک سبک است و خیلی بزرگ نیست. اعداد موجود در آنها اغلب زیاد است، به طوری که خواندن شهادت برای کودک آسان است. سه عقربه و یک تاریخ مجموعه بهینه ای از عملکردها هستند و برای کنجکاوترین افراد، یک کرونوگراف روشن با دکمه ها.

اغلب یک ساعت در زیرزمین رصدخانه قرار می گیرد تا از آن تا حد امکان در برابر تغییرات دما محافظت کند (ساعت های “عادی”). زیرزمین فقط برای باد کردن ساعت بازدید می شود، زیرا حتی گرمای بدن نیز می تواند بر روند آن تأثیر بگذارد.

ساعت

خوانش های ساعت، یعنی ضربان های آونگ (همیشه ثانیه)، با استفاده از میکروفون نصب شده در زیرزمین و متصل به تلفن با ساعت های دیگر مقایسه می شود (این عبارت، اگرچه به طور کلی پذیرفته شده است، اما کاملاً اشتباه است).

ضربات “تیک” توسط آونگ (تنظیم کننده) و مکانیسم فرار ایجاد نمی شود. با نصب و مراقبت مناسب، یک ساعت نجومی “دائمی” نباید نرخ روزانه بیش از 0.3 ثانیه داشته باشد و تغییرات روزانه آن نباید از یک صدم ثانیه بیشتر شود.

مکانیسم های ساعت از نوع دوم، زمان سنج نامیده می شوند. کرنومترهای “کانتینی” یا جعبه ای (ابعاد آنها تقریباً 1/5 تا 2 دهم دسی قطر، 1 دسیم در ارتفاع است، یک نوسان ساده تعادل ½ ثانیه طول می کشد) و کرنومترهای جیبی (اندازه شناخته شده است؛ یک تاب دوتایی) وجود دارد.

از تعادل 0.4 ثانیه طول می کشد، یک نوسان 1/5 ثانیه طول می کشد). کیفیت کرنومترهای جیبی به طور متوسط ​​به طور قابل توجهی پایین تر از ساعت های غذاخوری است. کرونومترها در تعیین موقعیت جغرافیایی مکانها، هنگام کار با ابزارهای نجومی قابل حمل (رجوع کنید به نجوم عملی)، در تعیین زمان و طول جغرافیایی در دریا و غیره استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *