کشمش سرخ پزشکان زیبایی را ورشکست کرد

کشمش سرخ از نظر فواید مشابه کشمش سیاه و زرد است و از مزایای اصلی کشمش قرمز می توان به فیبر بالای آن به ویژه فیبر محلول اشاره کرد.

علاوه بر این، کشمش قرمز منبع خوبی از آهن است که از کم خونی جلوگیری می کند همچنین حاوی کلسیم و بور است که برای سلامت استخوان ها و مفاصل مفید است و همچنین مقادیری پتاسیم، مس، ویتامین B6 و منگنز.

در همین راستا، کشمش قرمز حاوی مقدار زیادی ترکیبات شیمیایی آنتی اکسیدانی است که به پیشگیری از سرطان، بیماری قلبی و سکته کمک می کند.

مزایای کشمش برای پوست به این دلیل است که حاوی آنتی اکسیدان هایی است که به جوان ماندن سلول های پوست، دفع سموم و جلوگیری از آسیب های ناشی از پیری سلولی کمک می کند.

علاوه بر این، حاوی مواد مغذی است که در ایجاد سلامت پوست مفید هستند، مانند ویتامین C، سلنیوم و روی.

افزایش پتاسیم در دوران بارداریپتاسیم پایین در بارداری شایع است که معمولاً به دلیل استفراغ مزمن یا اسهال ایجاد می شود.

انبساط خون در دوران بارداری نیز مشاهده می شود که نشان دهنده نیاز بدن به تامین مواد معدنی از جمله سدیم، پتاسیم و کلرید است.

در هر صورت، می توانید از کشمش بهره مند شوید زیرا حاوی مقدار مناسبی پتاسیم است که به حفظ تعادل مایعات و الکترولیت ها در سلول های بدن کمک می کند.

مشکلات قاعدگی را درمان کنیدکشمش به تصفیه خون، دفع سموم و رهایی از مشکلات قاعدگی مانند قاعدگی نامنظم و لخته شدن خون کمک می کند.

پیشگیری از سرطان سینهکشمش حاوی آنتی اکسیدان های لازم برای محافظت از بدن در برابر رادیکال های آزاد است که خطر ابتلا به سرطان هایی مانند سرطان سینه را افزایش می دهد.

پیشگیری از اختلالات چشمیکشمش حاوی پلی فنول است، نوعی آنتی اکسیدان که ممکن است از سلول های چشم در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت کند این ممکن است به محافظت از چشم در برابر اختلالاتی مانند دژنراسیون ماکولا مرتبط با سن و آب مروارید کمک کند.

حفظ سلامت موفواید کشمش سیاه به بدن کمک می کند تا ویتامین C را جذب کند، که منجر به جلوگیری از التهاب پوست سر و جلوگیری از آسیب سلولی در پیاز مو می شود.

مصرف منظم کشمش همچنین منجر به داشتن موهایی سالم و درخشان می شود که بدون شوره سر و خارش هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *