گران ترین فوم اکلیلی در بازار تبریز که هرگز فروخته نشد

فوم اکلیلی در بازار طرح دار برای طراحی دیوار فردی مناسب است و در طرح های مختلف موجود است فوم اکلیلی طرح دار نیاز به کار دقیقی دارد در صورت وجود نادرستی، به طور خاص طرح های بزرگ می توانند ناسازگار به نظر برسند در مورد الگوهای کوچکتر، خطاها ممکن است بلافاصله در نگاه اول آشکار نشوند، اما اغلب یک اثر فضایی بی قرار ایجاد می کنند.
هنگامفوم اکلیلی طرح دار علاوه بر دقت، باید به چند نکته دیگر نیز توجه کنید:
قبل از شروع فوم اکلیلی واقعی، ارتفاع اتاق را از سقف تا قرنیز اندازه بگیرید و حدود 10 سانتی متر به طول آن اضافه کنید در صورت وجود انحراف، این به شما اجازه می دهد به راحتی می توانید طول هایی را که دیرتر طولانی شده اند کوتاه کنید.
سپس با اولین آهنگ روی دیواری با رنگ روشن شروع کنید این معمولاً یک دیوار کنار پنجره است برای اولین نوار فوم اکلیلی یک خط کمکی بکشید تا بتوانید آن را مستقیم و با زاویه قائمه به سقف و کف بچسبانید برای کشیدن خط راهنما از شاقول یا تراز استفاده کنید و با مداد خط را روی دیوار بکشید این جایی است که اولین نوار فوم اکلیلی خود را تراز می کنید.
همیشه از بالا به پایین کار کنید نوار فوم اکلیلی را به گوشه بین سقف و دیوار در بالا فشار دهید می توانید اجازه دهید فوم اکلیلی چند سانتی متر بیرون بزند.

دوباره بررسی کنید که فوم اکلیلی موازی با دستورالعمل شما باشد هنگامی که همه چیز در جای خود قرار گرفت، پانل را به آرامی با دست خود به سطح دیوار فشار دهید سپس با یک برس فوم اکلیلی روی آن رفته و حباب های هوا را پاک کنید بهتر است برس فوم اکلیلی را از بالا به پایین و از وسط به سمت لبه ها هدایت کنید برای چسبندگی بهتر می توانید لبه ها را با غلتک درز کاغذ دیواری فشار دهید.
برای کوتاه کردن ورق بیرون زده روی سقف و دامن به طول مناسب بهتر است از اسکاج استفاده کنید ابزار را محکم به گوشه فشار دهید و فوم اکلیلی اضافی را بالا بکشید یا از یک چاقو یا قیچی استفاده کنید مراقب باشید که فوم اکلیلی پاره نشود.
کلید و پریز چراغ کاغذی فوم اکلیلی یک دیوار صاف نسبتا آسان است هنگامی که کلیدهای روشنایی یا سوکت ها روی سطح دیوار قرار می گیرند دشوارتر می شود برق را خاموش کنید، قاب ها، قاب ها و قاب ها را بردارید سپس به سادگی روی کلیدها و پریزها فوم اکلیلی بزنید پس از خشک شدن فوم اکلیلی و خمیر، می توانید با چاقو روی تاسیسات الکتریکی را باز کنید سپس روکش ها را دوباره پیچ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *