خرید و قیمت انواع گلیم فرش دستباف

گلیم فرش دستباف، اثری زیبا و منحصر به فرد از هنر دستبافت ایرانی است که از قدیمی ترین و پرطرفدارترین انواع فرش در فرهنگ ایران بوده و همچنین جایگاه ویژه ای در صنایع دستی این سرزمین دارد.

خرید و قیمت انواع گلیم فرش دستباف

.

. بافتن گلیم ها یک زنجیره از زمان های گذشته تا به امروز است که هنرمندان و مردم ایرانی با حفظ سنت های قدیمی و تکنیک های دستبافت خاص خود، این آثار خلاقانه و زیبا را ایجاد می کنند.

از جاذبه های بارز گلیم فرش دستباف، می توان به طرح ها و نقش های زیبا و چشم نواز آنها اشاره کرد.

طرح های گلیم ها اغلب از الگوها و نقوشی هندسی، گل ها، حیوانات، پرندگان و حتی شکل های انتزاعی تشکیل شده اند که هر کدام از آنها داستانی خاص و احساسی پنهان در خود دارد

هنرمندان گلیم فرش دستباف ایران با استفاده از تراکم ها، رنگ ها و نخ های مختلف، توانسته اند طرح هایی منحصر به فرد و چشم نواز را بر روی گلیم ها خلق کنند که هر کدام از آنها اثری هنری فراتر از یک فرش معمولی هستند.

..

.. هر گلیم فرش دستباف نشانگر سلیقه و شخصیت صاحب آن است.

هنگامی که یک گلیم را بر روی زمین می گسترانیم، در واقع یک قطعه نقاشی زیبا و طبیعی را در خود داریم که از تلاش، صبر و انرژی هنرمند دست باف نتیجه گرفته است.

این اثر هنری علاوه بر افزایش زیبایی خانه، احساس آرامش و رضایت را به ما منتقل می کند.

بازار گلیم فرش دست باف نیز یکی از مهمترین بازارهای هنری ایران است که هر ساله تعداد زیادی از توریست ها و علاقه مندان به هنرهای دستی از سرتاسر جهان را جذب می کند.

در این بازار، می توان تنوع زیادی از گلیم فرش دستباف با طرح ها و رنگ های مختلف را مشاهده کرد که هر کدام شایسته ی اهتمام و توجه ویژه ای هستند.

... گلیم فرش دستباف لیوانی از زیباترین و شگفت انگیزترین صنایع دستی ایرانی است که با توجه به طرح ها، رنگ ها، نقوش و تکنیک های خاص خود، هر برنامه ای و هر محیطی را به یک قصر هنری تبدیل می کند.

اضافه کردن یک گلیم فرش دستباف به منزل، علاوه بر زیبایی بیشتر به فضا افزوده، احساس آرامش و دل پذیری را نیز به آن منزل می بخشد.

گلیم فرش دست باف یک نماد از تاریخ و فرهنگ ایرانی است که به ما یادآوری می کند از کدام قدیمی ها و سنت های خویش می آییم.

همچنین، این اثر هنری به عنوان یکی از نمادهای اصلی هنر دستی ایران، به ما خاطراتی از گذشته و تاریخ این سرزمین را تداعی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *