پیرزن برزیلی که از ارده کنجد طبیعی برای شستن ظروف استفاده می کند

متابولیسم مسئول تبدیل غذایی که می خوریم به انرژی است که سلول های ما می توانند از آن استفاده کنند همچنین مسئول خلاص شدن از شر مواد زائد از سلول های ما است.

متابولیسم سالم برای حفظ وزن سالم مهم است و حتی ممکن است به محافظت در برابر برخی بیماری های مزمن کمک کند.

ارده کنجد طبیعی راهی عالی برای کمک به افزایش متابولیسم است آنها مملو از مواد مغذی مانند منیزیم، مس و روی هستند که همگی برای بالا نگه داشتن میزان متابولیسم شما ضروری هستند.

علاوه بر این، آنها منبع خوبی از فیبر هستند که به شما کمک می کند بعد از خوردن غذا احساس سیری و سیری داشته باشید.

بنابراین اگر به دنبال راهی ساده برای کمک به افزایش متابولیسم خود هستید، مقداری ارده کنجد به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

ارده کنجد منبع خوبی از مس، منگنز و کلسیم است که همگی برای سلامت استخوان ها مهم هستند مس به حفظ تراکم استخوان کمک می کند، در حالی که منگنز به تشکیل بافت استخوانی جدید کمک می کند.

البته کلسیم برای استخوان های قوی ضروری است بنابراین اگر به دنبال بهبود سلامت استخوان های خود هستید، حتماً ارده کنجد را به رژیم غذایی خود اضافه کنید!

آنها همچنین حاوی سسامین، لیگنانی هستند که در مطالعات حیوانی نشان داده شده است که اثرات محافظتی بر استخوان دارد.

در یک مطالعه، زنان یائسه‌ای که مکمل‌های لیگنان کنجد را به مدت سه ماه مصرف کردند، در مقایسه با افرادی که مکمل‌ها را مصرف نمی‌کردند، تراکم استخوان و نشانگرهای چرخش استخوان را کاهش دادند.

در حالی که تحقیقات بیشتری برای تایید فواید ارده کنجد برای سلامت استخوان در انسان مورد نیاز است، خوردن یک رژیم غذایی حاوی این دانه های کوچک ممکن است به حفظ استخوان های سالم و قوی کمک کند.

یکی از فواید ارده کنجد برای پوست این است که می تواند به بهبود آبرسانی کمک کند این دانه ها منبع خوبی از اسیدهای چرب هستند که به مرطوب و لطافت پوست کمک می کنند.

آنها همچنین حاوی ویتامین E هستند که یک آنتی اکسیدان است که به محافظت از پوست در برابر آسیب کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *