انواع خراطی روی چوب | مرکز فروش انواع خراطی

شکل دادن روی چوب را خراطی می گویند. انواع خراطی روی چوب توسط هنرمندان خراطی انجام می گیرد. آموزش خراطی نیز توسط اساتید مختلف صورت گرفته و البته گاهی این آموزش ها به صورت آنلاین و از راه دور می باشد. خراطی یک هنر بسیار قدیمی است که امروزه در شهرهای مختلف نیز انجام می گیرد. این هنر با استفاده از چوب های مختلف شکل گرفته و به بازار عرضه می گردد. ایرانشهر، آذربایجان غربی، کرمان ، رشت و دیگر شهرها به این هنر مشغول هستند از درختان گلابی، توسکا و… غیره در ساخت این هنرهای دستی چوبی استفاده می شود. کارهای تهیه شده بسیار ظریف بوده و ساعت زیادی صرف انجام آن می شود. قیمت این کالاها با توجه به نوع آن ها بسیار متفاوت است.

انواع خراطی روی چوب | مرکز فروش انواع خراطی

آشنایی با هنرخراطی

آشنایی با هنرخراطیبرای آشنایی با این هنر می توان کتاب هایی که در این مورد نوشته شده را مطالعه نمود. هنر خراطی هنر کار بر روی چوب می باشد که بسیار ظریف بوده و قدمت زیادی در کشور ما دارد. در این هنر اساتید بسیار مشغول به کار هستند که آموزش آن را نیز برعهده دارند. کارگاه های خراطی مکان های بسیار مناسبی برای آموزش است تا کارآموز به طور مستقیم این هنر را لمس کرده و در نتیجه بتواند کار را به خوبی یاد گیرد. البته می توان از طریق سایت های اینترنتی نیز با این هنر آشنا شد. خدمات خراطی چوب توسط کسانی که کار خراطی را انجام می دهند به مشتریان عرضه می گردد. گاهی محصول خاصی مدنظر است که سازنده آن به طور سفارشی آن را تهیه می نماید. دستگاه مورد استفاده در خراطی چند ابزار ساده می باشد .چوب را حول یک محور حرکت داده و نقش های مورد نظر را با استفاده از ابزار آلات مختلف بر روی آن حک می نمایند. دقت و ظرافت خاصی در این کار باید استفاده گردد تا بتوان صنایع دستی با کیفیت بالایی به بازار عرضه کرد.

مرکز خرید و فروش انواع خراطی

مرکز خرید و فروش انواع خراطیمرکز خرید و فروش انواع خراطی در کشور در شهرهای مختلف وجود دارد که قیمت خراطی چوب نیز در آن ها مشخص است. این مراکز انواع محصولات و صنایع دستی را با توجه به استادکار آن و هم چنین جنس چوب، کیفیت و ظرافت کار و… به مشتریان با قیمت های متفاوت عرضه می نمایند. در صنایع دستی فروشی ها نیز این کالاها در سطح وسیعی ارائه گردیده و بیشتر مشتریان آن ها مسافران خارجی می باشند که این صنایع را خریداری کرده و به کشور خود می برند. هرچه کیفیت کار بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

انواع محصولات چوبی خراطی شده

انواع محصولات چوبی خراطی شده

بیشتر بخوانید: تولید و پخش قلم نی خوشنویسی دزفول

خراطی چوب چیست؟ کار بر روی چوب با استفاده از ابزار آلات مربوطه را خراطی می گویند. انواع محصولات عبارتند از: پایه های آباژور، عصا،چوب قلیان و… این کار با ظرافت خاصی انجام شده و باعث زیباتر شدن کالا می گردد. انواع این محصولات را می توان در شهرهای مختلف ایران خریداری نمود زیرا خراطی یکی از قدیمی ترین صنایع دستی این کشور می باشد که توسط استادکاران با دقت و ظرافت انجام می شود. محصولات مختلف با توجه به کیفیت آن ها دارای قیمت های متنوع می باشند. هرچه ظرافت کار بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

عرضه صنایع دستی خراطی چوبی

عرضه صنایع دستی خراطی چوبی

بیشتر بخوانید: تولید قلم نی خیزران لوازم خوشنویسی

عرضه صنایع دستی خراطی چوبی در فروشگاه های صنایع دستی انجام می گیرد. در این فروشگاه ها کالاهای مختلف را با کیفیت های متفاوت به فروش می رسانند. این صنایع با توجه به جنس چوب به کار رفته و استادکاری که این کار را انجام می دهد و هم چنین ظرافت های به کار رفته روی آن دسته بندی شده و هرکدام قیمت خاص خود را دارند. امروز به دلیل طرفداران زیاد این محصولات در بسیاری از فروشگاه هایی که مجسمه و اجناس لوکس دارند هم مشاهده می گردند. هم چنین چون مسافران خارجی به این صنایع دستی  علاقه دارند در فرودگاه نیز مکان هایی به فروش این محصولات اختصاص داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *